Petter Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 La det vel ikke ut hele. Uansett hvis du vil ha tak i nr til noen er det ikke veldig vanskelig. Gulesider.no fungerer fint
Nopros Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Sendte til alle, bare ni forskjellige muligheter Sært å legge ut mobilnr sitt på et internettforum slik. Jeg er ganske sær. Endret 31. januar 2010 av Nopros
Petter Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Nå har jeg sendt 2 meldinger nå er det nok for idag. God natt, jeg må legge meg:( Må opp ALT for tidlig i morgen for å rekke jobb.
b-real Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 La det vel ikke ut hele. Uansett hvis du vil ha tak i nr til noen er det ikke veldig vanskelig. Gulesider.no fungerer fint Ikke sant, det skal ikke SÅ mye snoking/spørring til for å få fatt i telefonnummer egentlig
Nopros Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Nå har jeg sendt 2 meldinger nå er det nok for idag. God natt, jeg må legge meg:( Må opp ALT for tidlig i morgen for å rekke jobb. Og begge var til meg? God natt
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Om en person vil at du skal ha nr deres så gir de deg nummeret. Å luske rundt for å få fatt på slikt er bare tafatt.
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 (endret) Ikke sant, det skal ikke SÅ mye snoking/spørring til for å få fatt i telefonnummer egentlig Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8D Endret 31. januar 2010 av Nie
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ikke sant, det skal ikke SÅ mye snoking/spørring til for å få fatt i telefonnummer egentlig Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8DJeg kan gi det til han uten at han spør.
Skogsraa Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 HVordan går det an å sende så mange meldinger som enkelte her gjør? Jeg sender på det meste 60-70 i måneden.
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Jeg kan gi det til han uten at han spør. Det teller ikke, din fjott.
L4r5 Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Det teller ikke, din fjott.Det gjør det det, din RUMPESTUMP!
b-real Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Ikke sant, det skal ikke SÅ mye snoking/spørring til for å få fatt i telefonnummer egentlig Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8DVar litt den felles bekjente-tingen jeg tenkte på da..er nesten alltid noen som kjenner noen her på dette forumet så..Men det kan godt hende jeg klarer å finne det ja. Var ikke noe problem å finne ditt egentlig..
Deadringer Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8D Ikke så mange med Øl i navnet sitt at det blir vanskelig akkurat.
Natrich Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 HVordan går det an å sende så mange meldinger som enkelte her gjør? Jeg sender på det meste 60-70 i måneden. Jeg ligger på omkring 8 om dagen, cirkus pirkus
NikkaYoichi Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 100 meldinger pr. dag og 4000 meldinger pr. måned? Hva er dette for noe? Selv sender jeg maks 300 meldinger i måneden, og det er en del... Du vet, når man er fjorten og skriver til alle i adresseboka si for å finne ut hvem som har fest og så sender en ny en til alle i adresseboka si for å fortelle at Jens Ola-Bjørn i b-klassen har fest hvor det er masse bra damer og sprit, likzm.
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Var litt den felles bekjente-tingen jeg tenkte på da..er nesten alltid noen som kjenner noen her på dette forumet så..Men det kan godt hende jeg klarer å finne det ja. Var ikke noe problem å finne ditt egentlig.. Ja, nettsikkerhet er ikke min greie, egentlig. Spørsmålet er om du fant riktig.
b-real Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 folk er forskjellig, noen liker ikke å prate så mye i telefonen, mens andre skravler hele dagen lang og i stede for å ringe så sender en melding..
Nie Skrevet 31. januar 2010 Skrevet 31. januar 2010 Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8D Ikke så mange med Øl i navnet sitt at det blir vanskelig akkurat. Det er jo en del. Kanskje ikke så mange Unni-er med øl, så jo, greit, jeg ser poenget. Jeg er ikke særlig vanskelig. Burde muligens skjerpe meg på nettsikkerhet. ._.
Anbefalte innlegg