Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Sendte til alle, bare ni forskjellige muligheter ;)

Sært å legge ut mobilnr sitt på et internettforum slik.

Jeg er ganske sær.

Endret av Nopros
Skrevet
La det vel ikke ut hele. Uansett hvis du vil ha tak i nr til noen er det ikke veldig vanskelig. Gulesider.no fungerer fint :)

Ikke sant, det skal ikke SÅ mye snoking/spørring til for å få fatt i telefonnummer egentlig :shrug:

Skrevet
Nå har jeg sendt 2 meldinger nå er det nok for idag.

God natt, jeg må legge meg:( Må opp ALT for tidlig i morgen for å rekke jobb.

Og begge var til meg? God natt :)

Skrevet (endret)
Ikke sant, det skal ikke SÅ mye snoking/spørring til for å få fatt i telefonnummer egentlig :shrug:
Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8D Endret av Nie
Skrevet
Tror du du får tak i mitt uten å spørre felles bekjente? 8D
Jeg kan gi det til han uten at han spør. :shrug:
Skrevet
Var litt den felles bekjente-tingen jeg tenkte på da..er nesten alltid noen som kjenner noen her på dette forumet så..

Men det kan godt hende jeg klarer å finne det ja. Var ikke noe problem å finne ditt egentlig..

Skrevet
HVordan går det an å sende så mange meldinger som enkelte her gjør?

Jeg sender på det meste 60-70 i måneden.

Jeg ligger på omkring 8 om dagen, cirkus pirkus :hmm:

Skrevet
100 meldinger pr. dag og 4000 meldinger pr. måned? Hva er dette for noe? Selv sender jeg maks 300 meldinger i måneden, og det er en del...

Du vet, når man er fjorten og skriver til alle i adresseboka si for å finne ut hvem som har fest og så sender en ny en til alle i adresseboka si for å fortelle at Jens Ola-Bjørn i b-klassen har fest hvor det er masse bra damer og sprit, likzm.

Skrevet
Var litt den felles bekjente-tingen jeg tenkte på da..er nesten alltid noen som kjenner noen her på dette forumet så..

Men det kan godt hende jeg klarer å finne det ja. Var ikke noe problem å finne ditt egentlig..

Ja, nettsikkerhet er ikke min greie, egentlig. Spørsmålet er om du fant riktig. :p
Skrevet

folk er forskjellig, noen liker ikke å prate så mye i telefonen, mens andre skravler hele dagen lang og i stede for å ringe så sender en melding..

Skrevet

Ikke så mange med Øl i navnet sitt at det blir vanskelig akkurat.

Det er jo en del. Kanskje ikke så mange Unni-er med øl, så jo, greit, jeg ser poenget. Jeg er ikke særlig vanskelig. Burde muligens skjerpe meg på nettsikkerhet. ._.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...