DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Shurger :F Hvor tipper du Brann kommer i år Shurger? :W
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg liker ikke for tjukk stout. Den skal være tjukk, men ikke sausete.
Latias Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Shurger :F Hvor tipper du Brann kommer i år Shurger? :W Nedrykk. Sammen med LSK.
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Mtp at de har en 40ish år gammel og treig islandsk straffeskytter bak der, og ingen andre forsvarere som holder nivå, så tenker jeg at de havnet på en fin kvalikkplass. Steinar Nilsen spiser hatten sin å går av etter halvspilt sesong. Så kommer Uwe Rösler inn og tar over, og sutrer over at "we didnt make enough sjangses" Og helt til slutt, når de ligger på nedrykksplass, kommer Tom Nordlie inn i klubben, og tar de til kvalikk og redder de fra nedrykk.
WheelMan Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.Hvorfor ville du at Petter skulle kaste cd'er på meg? Tar. meg ikke nær av det btw^^ Begynte med at han skulle gi deg et klapp på hodet - men du satt visstnok så langt unna. En av oss kom på at han skulle kaste noe på deg, Petter fant CDer - prøvde å snakke han ut av det, dog..
Sleuth Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Veit ikke hvorfor jeg alltid har trodd at Guinness har hatt høy viskositet, noe den ikke har Smakte et øl en gang som omtrent var som brun saus det var utrolig godt. Guiness hadde ettersmak som var mer lik vin enn øl, og det var egentlig ganske merkelig Øl som smaker brun saus høres sært ut o.O
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 For å summere, jeg, Dovito og Sleuth sitter i samme rom å drikker om det skulle ta helt av
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jeg liker ikke for tjukk stout. Den skal være tjukk, men ikke sausete. Er dette en ekkel metafor? Latias og dj :W Let's do this Endret 30. januar 2010 av Dalglish
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Pfff. Jeg tror faktisk at Nordlie har fått en ny vri. Bytte klubber å få dem til å rykke ned slik at han får den fine sluttpakken sin raskere. Dvs, Brann rykker ned. :W
Aleks Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.Hvorfor ville du at Petter skulle kaste cd'er på meg? Tar. meg ikke nær av det btw^^ Begynte med at han skulle gi deg et klapp på hodet - men du satt visstnok så langt unna. En av oss kom på at han skulle kaste noe på deg, Petter fant CDer - prøvde å snakke han ut av det, dog.. Åja, forståelig nok^^ Den er god
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Sant. Er spendt på sesongen. Tror faktisk brann kommer til å drite seg ut. 1 stopper i laget, 2 med han høye Yow? fyren.
Liberalistiske Samebror Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 man tar ikke fotball i DNFK :O det er jo regel nummer 1! det og PUA er ikke-temaer her!!!!
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Han det yawnmwajnbsdjq fyren ja? Slår aldri til på FM han, men det gjør ikke Brann heller. :W
Latias Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 man tar ikke fotball i DNFK :O det er jo regel nummer 1! det og PUA er ikke-temaer her!!!! Stfu! Join oss du! Hvordan var det å møte Blackburn-spillerne?
Lemon Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Hvordan smaker egentlig papaya? Søtt, søtt, søtt.
Maynard James Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Blackburn er jo uten tvil like mye muggenost som Brann er :F
Anbefalte innlegg