Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mtp at de har en 40ish år gammel og treig islandsk straffeskytter bak der, og ingen andre forsvarere som holder nivå, så tenker jeg at de havnet på en fin kvalikkplass.

Steinar Nilsen spiser hatten sin å går av etter halvspilt sesong. Så kommer Uwe Rösler inn og tar over, og sutrer over at "we didnt make enough sjangses"

Og helt til slutt, når de ligger på nedrykksplass, kommer Tom Nordlie inn i klubben, og tar de til kvalikk og redder de fra nedrykk.

Skrevet
Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.
Hvorfor ville du at Petter skulle kaste cd'er på meg? Tar. meg ikke nær av det btw^^

Begynte med at han skulle gi deg et klapp på hodet - men du satt visstnok så langt unna. En av oss kom på at han skulle kaste noe på deg, Petter fant CDer - prøvde å snakke han ut av det, dog.. :blush:

Skrevet
Veit ikke hvorfor jeg alltid har trodd at Guinness har hatt høy viskositet, noe den ikke har :( Smakte et øl en gang som omtrent var som brun saus det var utrolig godt.

Guiness hadde ettersmak som var mer lik vin enn øl, og det var egentlig ganske merkelig :)

Øl som smaker brun saus høres sært ut o.O

Skrevet

Pfff. Jeg tror faktisk at Nordlie har fått en ny vri. Bytte klubber å få dem til å rykke ned slik at han får den fine sluttpakken sin raskere. Dvs, Brann rykker ned. :W

Skrevet
Folkens, prøv å hold quotingen til aktuelle tema. Dette er DNFK, og tema endres pr andre innlegg. Det koster dere så lite å korte de ned, og flyten blir så mye bedre. win / win-situasjon.
Hvorfor ville du at Petter skulle kaste cd'er på meg? Tar. meg ikke nær av det btw^^

Begynte med at han skulle gi deg et klapp på hodet - men du satt visstnok så langt unna. En av oss kom på at han skulle kaste noe på deg, Petter fant CDer - prøvde å snakke han ut av det, dog.. :blush:

Åja, forståelig nok^^ Den er god :)

Skrevet
man tar ikke fotball i DNFK :O det er jo regel nummer 1! det og PUA er ikke-temaer her!!!!

Stfu! Join oss du! :D

Hvordan var det å møte Blackburn-spillerne? :w00t:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...