Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Tull. Det har med generell awesomeness å gjøre. Første pulinga mi var kung. Men det sier kanskje mer om meg enn den generelle populasjonen *winkwink*

Jeg sa ikke alltid, men som oftest. Tenkte på at det er vondt første gangen for mange jenter, pluss presentasjonsangst kanskje kommer med inn i bildet , så gutten ikke får den opp, osv. (referer til seksualitetsdelen)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg akter å bli bedre, sånn at det er sagt!

Det er bra. Husk også at disse "holde ut lenger"-teknikkene som innegår å tenkte på uopphissende saker er bullshit. Det kan fungere, men det ødelegger bare sexen. Gjør som meg, pul for din egen del. Men en gang du skal pule for å tilfredsstille noen andre skjer følgende:

Sexen blir dårligere for deg fordi du blir nervøs, redd for å ikke gjøre det riktig, bra nok, osv. I tillegg kommer du raskere. No homo. Men tar du det laydback, gjør det for din egen del, tar det i ditt tempo, gjør som du vil, når du vil og hva du vil, er sjansen langt større for at det blir bra for begge. At det ikke blir hva dama håper på eller tror hu vil ha, er ikke det samme som at det ikke popper opp en orgasme her og der. Tro meg. Jeg snakker av erfaring.

Skrevet
Oda: For 3 dager siden hadde vil likt antall sette filmer på top 250, nå har jeg 75/250..

Nå skal jeg se min første Star Wars film, gleder meg.

Fffff-

Jeg har planer om å se The Shawshank Redemption i kveld, hvis det lille nurket jeg passer ikke holder seg våken i natt óg.

Skrevet
Jeg sa ikke alltid, men som oftest. Tenkte på at det er vondt første gangen for mange jenter, pluss presentasjonsangst kanskje kommer med inn i bildet , så gutten ikke får den opp, osv. (referer til seksualitetsdelen)

Selvfølgelig. Alle karer med hår på brystet er forsiktig og tar det rolig første gangen. Men det betyr ikke at det trenger å være dårlig. Igjen, det har med selvinnsikt og ferdigheter å gjøre.

Skrevet
Oda: For 3 dager siden hadde vil likt antall sette filmer på top 250, nå har jeg 75/250..

Nå skal jeg se min første Star Wars film, gleder meg.

Fffff-

Jeg har planer om å se The Shawshank Redemption i kveld, hvis det lille nurket jeg passer ikke holder seg våken i natt óg.

Awww, den er koselig. Jeg vil komme, jeg liker barn :fun:

Skrevet
Jeg akter å bli bedre, sånn at det er sagt!

Det er bra. Husk også at disse "holde ut lenger"-teknikkene som innegår å tenkte på uopphissende saker er bullshit. Det kan fungere, men det ødelegger bare sexen. Gjør som meg, pul for din egen del. Men en gang du skal pule for å tilfredsstille noen andre skjer følgende:

Sexen blir dårligere for deg fordi du blir nervøs, redd for å ikke gjøre det riktig, bra nok, osv. I tillegg kommer du raskere. No homo. Men tar du det laydback, gjør det for din egen del, tar det i ditt tempo, gjør som du vil, når du vil og hva du vil, er sjansen langt større for at det blir bra for begge. At det ikke blir hva dama håper på eller tror hu vil ha, er ikke det samme som at det ikke popper opp en orgasme her og der. Tro meg. Jeg snakker av erfaring.

Du er en vis mann Nyhus! Takk takk for mange flotte råd!

Skrevet
hmm. er enkelte programmer og nrk1 og 2 direkte jeg ikke får sett på fordi jeg er i danmark :/ hadde det gått med en eventuell proxy? :p

Neppe. Proxyene har vel ikke en norsk adresse de heller. :p

Skrevet

Noe det aldri burde vært tvil om. \o/

Jeg kan 4 ting. Sex og alt det innebærer, øl, snus og musikk. Mao, de fire viktige.

Skrevet

Jeg kan 4 ting. Sex og alt det innebærer, øl, snus og musikk. Mao, de fire viktige.

Rams opp fire gode øl sorter som jeg bør drikke :)

Skrevet
Awww, den er koselig. Jeg vil komme, jeg liker barn :fun:

Jeg liker dette barnet fordi hun bæsjer og griner så sjelden. Hun er en nådegave.

Skrevet
Forandring fryder er det ikke det de sier? Nå er jeg ikke lenger den mandige gutten med masse hår på penis, ser ut som en prepubertal drittunge. Tenkte jeg bare skulle dele det med internett..

Og hva er moralen her, dere? La det i det minste være igjen litt. :fun:

Ja, eller napp med pinnsett istedet for kost. Nå ser det utrolig teit ut ettersom man ser hårrøttene som noen små svarte flekker :p

Trøst deg med at det vokser kjapt ut igjen.

samebror: Hvaa? Dama halve? Vi skal jo bare ligge og ta imot.

Jeg har jo sagt mange ganger, det er ikke sånn det funker!!

Gud, for en deilig dag

Skrevet

Øl går på preferanser for hva du liker av mørkt, sterkt, osv, så jeg kjører basicen.

Aass pilser = Beste pilsner som finnes.

Aass bayer = Beste bayer, alt annet er en skuffelse.

Seidel = Beste billigøl.

Heineken(glass) = Beste sommerøl.

Aass bokk = Beste sterke poløl.

Miller = Beste flaskeøl(mye pga korken)

Guinness = Beste motorolje.

Også er det en til jeg ikke husker navnet på. Smaker som mild bayer med skum som guinness. Britisk, grønnish boks.

Skrevet

Frydenlund Bayer, Grolsch, Newcastle brown ale og Pilsner Urquell.

Skrevet
Frydenlund Bayer, Grolsch, Newcastle brown ale og Pilsner Urquell.

1. Crap.

2. God, men finnes langt bedre.

3. God, finne bedre.

4. Som bestefar min sier. Urinell. Tynn kjærringøl.

Gjest Slettet+5132
Skrevet
Jeg vil komme, jeg liker barn :fun:

I hvem? :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...