L4r5 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Lars, svært skeptisk. Hvorfor det? Jeg gjør det jo kun av medmennesklighet og nestekjærlighet. Har du noe å skjule kanskje? En egen agenda?
Sidious Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 b-real: Hahaha. Det verste av alt er jo at det er sant.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nei, det må du såvisst ikke. Nei kanskje ikke. Jeg vet ikke helt. Føler meg ekkelt pynta. Kommer til å fryse av meg bena er jeg redd for. Så kanskje jeg må drite i det... Drit i hvordan du "skal" pynte deg og pynt deg heller sånn som du er komfortabel med å være. Hvis ikke venninneflokken kan godta det så bitchslap them!
Datasmurf Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Lars, svært skeptisk. Hvorfor det? Jeg gjør det jo kun av medmennesklighet og nestekjærlighet. Har du noe å skjule kanskje? En egen agenda? Ja? Har ikke du?
Flabba Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Nei, det må du såvisst ikke. Nei kanskje ikke. Jeg vet ikke helt. Føler meg ekkelt pynta. Kommer til å fryse av meg bena er jeg redd for. Så kanskje jeg må drite i det... Drit i hvordan du "skal" pynte deg og pynt deg heller sånn som du er komfortabel med å være. Hvis ikke venninneflokken kan godta det så bitchslap them! haha ja. De er litt... bertete. Så i forholdt til dem ser jeg ut som Trailer Trash i dag. Så det blir drit bra:P
Datasmurf Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Kan i og for seg joine deg på den, men til frokost foretrekker jeg cola fremfor å øl
multisync Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Da satt man her da, uten noen idè om hva man skal gjøre en lørdagskveld
WheelMan Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg vet, Nyhus. Er ikke kjent for å være den mest maskuline i flokken
Eplefe Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Flabba: Kjære deg. Så lenge du ser bedre ut enn Ke$ha så ser du ikke ut som Trailer thrash.
Deadringer Skrevet 30. januar 2010 Skrevet 30. januar 2010 Jeg vet, Nyhus. Er ikke kjent for å være den mest maskuline i flokken Skal gå med at bacardi apple er ganske smakfullt til tider, men jeg har aldri og skal aldri kjøpe noe slikt selv. mMmmm Rusbrus Bitch plz.
Anbefalte innlegg