Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Woo! Da har jeg funnet soveplass i Oslo for Rammstein også. Jeg burde ha sjekket opp med snille grandtanten først, før jeg begynte å lete etter hotell og pensjonat. Perminal er billig. Perminal? Perminalen heter det vel. Har bodd der en gang og det er det billigste hotellet jeg noen gang har vært på. Huh. Skal huske det, til en gang jeg ikke har shady slektninger på Majorstuen og på Frogner jeg kan kræsje hos
b-real Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Dersom jeg sykemelder meg, har jeg fremdeles krav på lønn?Sånn som det er nå, så begynner jeg å bli såpass psykisk nedbrutt av jobben min, at det er et tilnærmet helvete å gå på jobb hver dag. Men den type sykemelding må vel komme fra lege eller psykiater? Du er heldig som kan sjukemelde deg. På jobben min er det slik: Er du syk? Eller "Er du sliten psykisk?" "Du KAN jo ikke være sliten eller psykisk sliten for du trener jo så mye!" ... De trodde ikke jeg var forkjøla forrige uke heller.Hvorfor du er sykemeldt er imellom din sjef og deg og ikke resten av de du jobber med. De har ikke LOV til å vite hvorfor du er sykemeldt en gang.
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor du er sykemeldt er strengt tatt mellom legen og deg, sjefen din har ingen rett til å vite hvorfor. Diagnose er en privatsak - fravær er en fellessak.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Linkin Park - Breaking the habit voldtar dere
Mikkel™ Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Jeg er lærling da. Does that make a difference?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Det gjør LP generelt da Har en syk syk kompis som hører på blandt annet finntroll...så jeg veit at om jeg vil sove i natt så trykker jeg ikke på play
b-real Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Er bare den ene sangen jeg liker fordi den minner meg om en tid i livet mitt..ellers så er det stort sett bare meeeh
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Er bare den ene sangen jeg liker fordi den minner meg om en tid i livet mitt..ellers så er det stort sett bare meeeh Ok hørte litt på den... for noen syke syke mennesker xD
TheKims Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lurer på hva folk tenker når de skal leie ut leilghet??? http://www.finn.no/finn/realestate/object?...647561&sid=
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Dersom jeg sykemelder meg, har jeg fremdeles krav på lønn?Sånn som det er nå, så begynner jeg å bli såpass psykisk nedbrutt av jobben min, at det er et tilnærmet helvete å gå på jobb hver dag. Men den type sykemelding må vel komme fra lege eller psykiater? Du er heldig som kan sjukemelde deg. På jobben min er det slik: Er du syk? Eller "Er du sliten psykisk?" "Du KAN jo ikke være sliten eller psykisk sliten for du trener jo så mye!" ... De trodde ikke jeg var forkjøla forrige uke heller. Tro meg, dette er strengt talt ikke noe jeg ønsker. Jeg vil mer enn gjerne kunne gå på jobb hver dag, gjøre jobben min uten all skitkastinga og kjeftinga jeg blir utsatt for. Jeg kunne også ha tenkt meg at slikt prellet rett av meg i likhet med mange andre, men det gjør det rett og slett ikke. Jeg er nervøs for å snakke på offentlige steder, i frykt for at noen skal kjenne igjen stemmen min og kaldkvele meg. Og å fortelle andre hva jeg jobber med er veldig vanskelig. Men men. Det tar heldigvis ikke livet av meg, men frykter at jeg muligens har bristet noen bein i knoken etter å ha fått ut noe aggresjon i dag. Trenger sårt en boksebag på jobb Men siden dette ikke er deppetråden; Endret 27. januar 2010 av Slettet-77do0b
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 2010 ftw ! name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube
Eplefe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Lurer på hva folk tenker når de skal leie ut leilghet???http://www.finn.no/finn/realestate/object?...647561&sid= De er ærlige i hvert fall. Dog, med lav standard følger det veldig ofte mugg, fukt og andre ting som er kjipe for helsen din.
Sondre Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Se på maten min og prøv å si det ikke frister! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
b-real Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Seriøst, det der frister ikke i det hele tatt.
Sameboe Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Seriøst, det der frister ikke i det hele tatt. +1 Så bare ekkelt ut.
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Kjenner jeg ble litt kvalm når jeg så den maten
Anbefalte innlegg