Perrern Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Huff, jeg må innom apoteket å hente tabelettene mine i dag.
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Muffins and champagne for everyone! Og den pillekuren jeg går på nå er typ....4 ukers. HEL-HVETE (ja, jeg stjal den, DMFDG )Det skal du få lov til. Men såpass ja, det hadde jeg sliti med. *lage seg espresso* Se filmen hos Youtube
Slimda Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Min W7-PC på jobben booter nå på 25 sekunder, klar til å starte Outlook og lignende programmer. SSD-disk er faktisk ganske digg.
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sweet, så du har kjelke der så jeg slipper å stjele skolen sin? Søstra mi fikk en til jul, men tror jeg har en liggende som vi kan bruke skal ringe mamma etterpå og høre om vi har en liggende.
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 *bla bla bla* har funnet ut at jeg skal bygge om den ene rattkjelken litt sånn at det er lettere og få flipp på den. Flippe på rattkjelke er jo stas^^ Har aldri prøvd å trikse mer etter jeg prøvde super-man og failet (Endte med 3 knukkede tenner og knukket nesebein =S)
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Sweet, så du har kjelke der så jeg slipper å stjele skolen sin? Søstra mi fikk en til jul, men tror jeg har en liggende som vi kan bruke skal ringe mamma etterpå og høre om vi har en liggende. Kk, litt kjipt om vi ødelegger søstera di sin kjelke da men.
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 *bla bla bla* har funnet ut at jeg skal bygge om den ene rattkjelken litt sånn at det er lettere og få flipp på den. Flippe på rattkjelke er jo stas^^ Har aldri prøvd å trikse mer etter jeg prøvde super-man og failet (Endte med 3 knukkede tenner og knukket nesebein =S) Jeg har prøvd, men aldri landet det. så kan bli artig, har klart 360 før det er artig skal bygge om styret slik at det blir litt høyere så flippen blir litt mer naturlig
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 *bla bla bla* har funnet ut at jeg skal bygge om den ene rattkjelken litt sånn at det er lettere og få flipp på den. Flippe på rattkjelke er jo stas^^ Har aldri prøvd å trikse mer etter jeg prøvde super-man og failet (Endte med 3 knukkede tenner og knukket nesebein =S) Jeg har prøvd, men aldri landet det. så kan bli artig, har klart 360 før det er artig skal bygge om styret slik at det blir litt høyere så flippen blir litt mer naturlig Høres bra ut
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Så satt man her igjen da ... Lærer om bumpmaps og normalmaps, burde følge bedre med, men gud så trett jeg er, og gud så vått og glatt det er ute.
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Er Facebook ustabilt hos andre? Evt. spillene der? Samt blogg.no? Blogspot, forum, nettby og WoW fungerer fint, men ikke de overnevnte
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier Skal filme litt ja vi skal være late og bruke snøscooter så vi slipper og gå opp igjen
Aleks Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier Skal filme litt ja vi skal være late og bruke snøscooter så vi slipper og gå opp igjen Har du kamera eller bruker vi bare mobil?
Demonfudge Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 (endret) omfg DmfuuuDgE. Little britain <3 Jahaha, fine de seriene der. Endret 27. januar 2010 av DemonFudge
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 har et kamera hjemme, må bare overtale stefaren min om at jeg skal få låne det.
Berniy Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier Skal filme litt ja vi skal være late og bruke snøscooter så vi slipper og gå opp igjen Bruker snøscooter vi og på hytta veiene er 2-3km lange, og vi er grunneier Så alle de som aker binder fast kjelkene/snowracer i et tau og henger etter Snøscootern.
Petter Skrevet 27. januar 2010 Skrevet 27. januar 2010 Blir smuud med 360 på kjelke ta bilde/film Bare 3 dager igjen før jeg skal på hytta og ake ned LANGE skogsbil veier Skal filme litt ja vi skal være late og bruke snøscooter så vi slipper og gå opp igjen Bruker snøscooter vi og på hytta veiene er 2-3km lange, og vi er grunneier Så alle de som aker binder fast kjelkene/snowracer i et tau og henger etter Snøscootern. Det er sykt artig. tror vi skal lage et "lengde" hopp på et av vannene og se om vi kan få litt lengde med snow raceren også
Anbefalte innlegg