CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Raging Bull var helt grei, noen fine slossescener.Håper du skjønner at Raging Bull ikke handler om boxing. Den handler om endringen personen Jake La Motta gjennomgår i livet sitt. Når det gjelder Dr.Strangelove, vil jeg påstå at den har en av de beste sluttscenene noensinne.
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Med erfaring fra forrige gang det var snakk om film så skal ALL(!) snakk om ting som kan røpe plottet holdes i spoilere!
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Med erfaring fra forrige gang det var snakk om film så skal ALL(!) snakk om ting som kan røpe plottet holdes i spoilere!Spoiler aldri filmer. Folk har spoila så mye for meg igjennom åra, så jeg vet hvor dritt det er. Bl.a ble jeg spoila The Sixth Sense.
Shikaru Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ja nei da var jeg hjemme for i dag. åssen er det med å skjære opp en kyllingfilet (tina) og putta på pizza uten å steiken først? funker det eller får jeg sjukdom i hytt og pine da siden det muligens ikke blir helt ferdig stekt ellerno.
Latias Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 http://www.icheckmovies.com/list/top+250/nopros/ Har du ikke sett Schindler's List? De fleste jeg kjenner har sett den på ungdomsskolen.
Natrich Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Med erfaring fra forrige gang det var snakk om film så skal ALL(!) snakk om ting som kan røpe plottet holdes i spoilere!Spoiler aldri filmer. Folk har spoila så mye for meg igjennom åra, så jeg vet hvor dritt det er. Bl.a ble jeg spoila The Sixth Sense. Bra! Har selv fått høre ting om et par filmer... Hele filmen detter som en orkan river et korthus... Når jeg så Harry Potter seks sammen med noen kamerater så var det en som fortalte meg alt som skjedde to minutter før det skjedde i filmen, fan at jeg glemte gaffateipen da!
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 ja nei da var jeg hjemme for i dag. åssen er det med å skjære opp en kyllingfilet (tina) og putta på pizza uten å steiken først? funker det eller får jeg sjukdom i hytt og pine da siden det muligens ikke blir helt ferdig stekt ellerno. Dropp det.
Latias Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 kanskje best å steike det først? Stek den, kok den, whatever. Bare ikke spis den rå.
Shikaru Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 klart jeg ikke skal eta den rå. men lurte bare på om det ville blitt gjennomstekt greit på pizzaen haha. men jeg steiker det litt først gitt.
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 (endret) Eller. Altså. Rå kylling kan du ha på pizzaen før du steker den. Men ikke frossen. Det beste er å steke de "halvveis" i pannen, så ha dem halvstekte på pizzaen og steke alt i ovnen. Endret 26. januar 2010 av Herr Tøs
multisync Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg foretrekker nå å steke den først jeg da...
Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Ha ha, det gjør vondt i brystet Heldigvis er det på feil side i forhold til hjertet, og arma ække nummen, så jeg overlever
Nopros Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 http://www.icheckmovies.com/list/top+250/nopros/ Har du ikke sett Schindler's List? De fleste jeg kjenner har sett den på ungdomsskolen. Da har jeg fortsatt over et år på meg da
Eplefe Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Jeg bruker kyllingfilet på pizza ca. annenhver uke, og det steker helt fint og flott igjennom på de 12-15 minuttene pizzaen står i ovnen, så ingenting å være redd for Shikaru. :]
Latias Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Kommer rett fra boblebadet. Boblebad hver dag?
Pokey Skrevet 26. januar 2010 Skrevet 26. januar 2010 Registrerte meg nettopp på icheckmovies. Gikk så dårlig på 250-lista at jeg ikke tør si resultatet.
Anbefalte innlegg