After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Hva er det du har skrevet hittil i dag som ikke bare har vært bullshit? Trodde dere veiledere skulle gå foran med et godt eksempel. Men det gjelder kansje ikke deg!?*sukk*Akkurat samme tingen folk klagde på meg da jeg var moderator. Ta å se hvor du er oki? Ditt enorme bidrag med disse to innleggene fra i dag er? Smisking detected! Hvem har sagt at jeg har stått opp i det hele tatt? Kanskje jeg ligger i senga og det er det som er problemet? Skal jeg finne mer?
Latias Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Og vi ønsker lykke til. Takker. Skal rekruttere nye folk hver dag, helt til tråden blir omdøpt til Den nye Fotballkafeen.
Natrich Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Og vi ønsker lykke til. Takker. Skal rekruttere nye folk hver dag, helt til tråden blir omdøpt til Den nye Fotballkafeen. Aint gonna happen! *klippe over nettkabel*
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Husker du da Norge slo Brasil?Jeg gjør, var på sankthansaften og mamma holdt på å sprenge tromhinnene mine når hun hylte =( En jeg kjenner slo hull i døren av ren opphisselse. Noen andre hoppet og spratt av begeistring så de falt ut av stolene. Selv var jeg og gikk en lang tur i friluft.
Latias Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Og vi ønsker lykke til. Takker. Skal rekruttere nye folk hver dag, helt til tråden blir omdøpt til Den nye Fotballkafeen. Aint gonna happen! *klippe over nettkabel* Damn, ikke gjør det! Du ville ha politibeskyttelse, right? Du kommer til å få det, bare ikke klipp kabelen.
Wiciwato Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Wiciwato, gjerne, kom kom! Gjerne! Hvor er det? Hytta ligger på Hvaler Så kult, da kan vi ha mat-orgie! Endret 25. januar 2010 av Wiciwato
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Mener å huske at Brasilianerne trakk ut tiden på slutten av kampen bla. med en som skadet beinet. Kom hjem i slutten av kampen og så sånn halvveis med. Husker at en brasilianer lå nede og holdt seg for beinet.
Datasmurf Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ha ha, jeg husker den kampen godt ^^ En av få ganger hvor en fotballkamp faktisk har vært interessant. Den andre gangen var EM eller VM da Frankrike slo Italia eller Brasil eller hva i all verden Var awesome uansett Samt da Viking slo Chelsea ^^
After Dark Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Var det ikke først og fremst fordi Drillo skulle slutte at laget gjorde en ekstra innsatts? Mener å huske det.
Latias Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Og vi ønsker lykke til. Takker. Skal rekruttere nye folk hver dag, helt til tråden blir omdøpt til Den nye Fotballkafeen. Haha, har fått flere folk på laget allerede. Folk som ikke har en eneste fotballpost på forumet, men som likevel har begynt å snakke om fotball her. Genial plan jeg hadde!
Nopros Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 God natt folkens, nu skal eg se ein film. Elskar dere alle.
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Ah, vi er inne på fotball Brann suger, vi kommer til å rykke ned.
Latias Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Ah, vi er inne på fotball Brann suger, vi kommer til å rykke ned. Først og fremst på LSK rykke ned. Makan til skittent drittlag! Endret 25. januar 2010 av Latias
Torstein Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 Brann har skaffet seg Erik Mjelde.. Håper det gjør at vi ikke rykker ned.. Møkkalag.
Bytex Skrevet 25. januar 2010 Skrevet 25. januar 2010 (endret) Jeg leste i avisen dagen etter. Kunne ikke brydd meg mindre. Sånn er det. Dra dere hjem til fotball-forumet. Endret 25. januar 2010 av Bytex
Anbefalte innlegg