Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva er det du har skrevet hittil i dag som ikke bare har vært bullshit? Trodde dere veiledere skulle gå foran med et godt eksempel. Men det gjelder kansje ikke deg!?
*sukk*

Akkurat samme tingen folk klagde på meg da jeg var moderator. Ta å se hvor du er oki? :)

Ditt enorme bidrag med disse to innleggene fra i dag er?

Smisking detected!

Hvem har sagt at jeg har stått opp i det hele tatt? ;)

Kanskje jeg ligger i senga og det er det som er problemet? :p

Skal jeg finne mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og vi ønsker lykke til.

Takker. Skal rekruttere nye folk hver dag, helt til tråden blir omdøpt til Den nye Fotballkafeen. :evil:

Aint gonna happen! *klippe over nettkabel* :)

Skrevet
Husker du da Norge slo Brasil?
Jeg gjør, var på sankthansaften og mamma holdt på å sprenge tromhinnene mine når hun hylte =(

En jeg kjenner slo hull i døren av ren opphisselse. Noen andre hoppet og spratt av begeistring så de falt ut av stolene.

Selv var jeg og gikk en lang tur i friluft.

Skrevet
Og vi ønsker lykke til.

Takker. Skal rekruttere nye folk hver dag, helt til tråden blir omdøpt til Den nye Fotballkafeen. :evil:

Aint gonna happen! *klippe over nettkabel* :)

Damn, ikke gjør det! Du ville ha politibeskyttelse, right? Du kommer til å få det, bare ikke klipp kabelen. :cry:

Skrevet

Mener å huske at Brasilianerne trakk ut tiden på slutten av kampen bla. med en som skadet beinet. Kom hjem i slutten av kampen og så sånn halvveis med. Husker at en brasilianer lå nede og holdt seg for beinet.

Skrevet

Ha ha, jeg husker den kampen godt ^^

En av få ganger hvor en fotballkamp faktisk har vært interessant.

Den andre gangen var EM eller VM da Frankrike slo Italia eller Brasil eller hva i all verden :p

Var awesome uansett :D

Samt da Viking slo Chelsea ^^

Skrevet
Og vi ønsker lykke til.

Haha, har fått flere folk på laget allerede. Folk som ikke har en eneste fotballpost på forumet, men som likevel har begynt å snakke om fotball her. Genial plan jeg hadde! :evil:

Skrevet (endret)
Ah, vi er inne på fotball :D

Brann suger, vi kommer til å rykke ned.

Først og fremst på LSK rykke ned. Makan til skittent drittlag!

Endret av Latias
Skrevet (endret)

Jeg leste i avisen dagen etter. Kunne ikke brydd meg mindre. Sånn er det. Dra dere hjem til fotball-forumet.

Endret av Bytex
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...