Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jo hende gutten har drukket noe billig piss fra Grans, eller noe som Ringnes har hatt noe med å gjøre (som Dahls eller nye Tou f.eks.), og da er det jo forståelig.

Men Corona fungerer utelukkende med lime i og er det eneste spanske (eller hvor søren det er i fra) ølet som duger.

Ellers holder jeg meg stort sett til Starobrno, Staropramen, Guinness og diverse øl fra Wychwood. Synes å huske at Hobgoblin er ganske god, men det er 4 år siden jeg drakk det sist, såeh ...

Ellers fungerer Hansa når nøden er der og jeg griller. Vin / sprit og grillmat funker ikke for meg. Grillmat fungerer hovedsaklig med øl. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pappa var visstnok en habil ølbrygger i en alder av 13 år. Men han vokste opp på ei øy, så det forklarer det meste. Han fikk mye skryt på skolekjøkkenet fordi han var så jævlig flink med gjærbakst. :wee:

Skrevet

Spansk, mexicansk, det er ca det samme. :p

Eneste forskjellen er at Mexico har sterkt krydder og kaktuser med interessant innhold, mens Spania ikke har noe særlig forkjærlighet for sterkt krydder, men har ganske god spekemat.

Skrevet
Er dere ferdige å diskutere nå?

FINT.

Jeg ligger på senga og løser peniser (jada, jeg er seksti år gammel), gruer meg til mandaaaaaaag.

Har dere en fin kveld?

Hmmm. Senga. Lyst til å bytte ut kryssordet med noe mer spennende?

:fun:

:love:

Skrevet
Glimti, selv blir jeg alltid uggen av å basere en kveld på drikke med en alkoholprosent på under 30%. :p

Tror aldri jeg blir dårlig selv heller inntill spriten gjør sin virkning og det blir lett for å kaste opp og kvelden blir midlertidig eller fullstendig ødelagt. Men nå synes jeg det e rmange forskjellige, gode typer øl og det er ganske få typer sprit jeg liker så det er ikke et problem.

Skrevet (endret)

Eneste forskjellen er at Mexico har sterkt krydder og kaktuser med interessant innhold, mens Spania ikke har noe særlig forkjærlighet for sterkt krydder, men har ganske god spekemat.

Forskjellen er, ifølge Marie i klassen min for to år siden, at Mexico er hovedstaden i Spania. Åge Hareide var samtidig den norske statsministerens høyre hånd.

Også har Spania noen gode rødviner.

Endret av Lemon
Skrevet

Hos meg er det motsatt. :p

Har ikke kasta opp etter en spritkveld på aldri så lang tid. Ikke vært noe særlig fyllesjuk heller.

Dog, har vært uggen / hatt huepine etter et par av cavakveldene mine.

Men da har det vært flere flasker vin og musserende vin innblandet, samt lite mat, siden jeg ofte glemmer å spise :p

Lemon, det er sant. De har mange gode rødviner, samt masse fantastisk cava :D

Har ikke hørt om noe mexicansk vin, så det kan jeg ikke uttale meg om. :p

Skrevet

Forskjellen er, ifølge Marie i klassen min for to år siden, at Mexico er hovedstaden i Spania. Åge Hareide var samtidig den norske statsministerens høyre hånd.

Også har Spania noen gode rødviner.

Mexico har mye god mat da!

Skrevet

Jeg har spydd to ganger av drikke, og begge gangene var det Margaritas i bildet. No more.

Herr Tøs: Håper du har lagt merke til hjertet i signaturen min. Interessant innhold. Ekstremt.

Skrevet
Pappa var visstnok en habil ølbrygger i en alder av 13 år. Men han vokste opp på ei øy, så det forklarer det meste. Han fikk mye skryt på skolekjøkkenet fordi han var så jævlig flink med gjærbakst. :wee:
Å hvem sier at baking er en unyttig ting? :wee:

I LOVE CAKE!

Skrevet
Hos meg er det motsatt. :p

Har ikke kasta opp etter en spritkveld på aldri så lang tid. Ikke vært noe særlig fyllesjuk heller.

Dog, har vært uggen / hatt huepine etter et par av cavakveldene mine.

Men da har det vært flere flasker vin og musserende vin innblandet, samt lite mat, siden jeg ofte glemmer å spise :p

Det med å glemme å spise er noe jeg og gjør ofte. En av de tingene jeg har lovet å bedre meg på.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...