Mikkel™ Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Vel, jeg MÅ bruke fuktighetskrem om vintern. Hvis ikke så er 80% av hele overkroppen min dekka av eksem. Får masse røde prikker på haka bare jeg, snakker sånn at jeg kan gå til skolen og komme hjem igjen med 50 røde prikker i trynet.. Vel, jeg kan ikke engang bøye meg om jeg ikke smærer meg inn. Kjennes ut som om noen har snitta opp hele ryggen på tvers
Latias Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Petter. Da burde du fikse signaturen også da. Norsk novelle analyse lekse til i mårra: Ikke faen... Prøv Daria. Lurt Ja, faktisk. Bruker siden til naturfagsrapporter jeg ikke skjønner en dritt av.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Må jo si at "Offh'et" er at når jeg har apply til en linje som ikke har noe/NULL sammenheng med det vi lærer i norsk timene så blir man passe irritert. Jeg er nødt til og lære det, følge med og gjøre leksene for noe jeg ALDRIIIII noen sinne får bruk for? Vell jo kan jo hende jeg får bruk for å analysere og oppsummere dikt jeg finner i avisen mens jeg har mat pause på jobben (egentlig ikke) Kunne heller tatt ut norsk timene av pensum og erstattet med fri tid eller mer av de fagene som er knyttet til linjen.
b-real Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Petter hvem? Petter fjerter? Prompe Petter? Petter Dass? Petter. Åh...sorry, trodde det var enda en av de tilfellene at du kalte en eller annen bruker med IRL fornavn.. Hva slags? OoEr noen utlendinger som driver den..spiller det noen rolle? Da har du havnet på feil sted. I Oslo har 20 av 24 Bunnpris søndagsåpent. http://www.bunnpris.no/butikkdb/butikker.php?fylke=3 Ja du kan så si... Vel, jeg MÅ bruke fuktighetskrem om vintern. Hvis ikke så er 80% av hele overkroppen min dekka av eksem.Amen til det. Tør hud er noe helvette og smører man ikke kan en bare ønske eksemen velkommen. Glad jeg ikke er like plaget som da jeg var liten..DET var jævlig det.
Petter Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Petter hvem? Petter fjerter? Prompe Petter? Petter Dass? MEG!
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Vel, jeg MÅ bruke fuktighetskrem om vintern. Hvis ikke så er 80% av hele overkroppen min dekka av eksem. Får masse røde prikker på haka bare jeg, snakker sånn at jeg kan gå til skolen og komme hjem igjen med 50 røde prikker i trynet.. Vel, jeg kan ikke engang bøye meg om jeg ikke smærer meg inn. Kjennes ut som om noen har snitta opp hele ryggen på tvers Se lyst på det, om du vill slipper og ta førstegangs tjenesten og kan jobbe og tjene penger istedet
Latias Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Kunne heller tatt ut norsk timene av pensum og erstattet med fri tid eller mer av de fagene som er knyttet til linjen. Norsk er faktisk ikke det verste. I naturfag må vi lære tullete formler, navnet på grunnstoffene, hvordan de ble oppdaget, osv. Hva skal "vanlige" folk bruke det til da?
Mikkel™ Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 slapp allerede unna førstegangstjenesten pga. Migrene
Datasmurf Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Speilegg, bacon og bønner. Samt Bernard og Bianca, og billig fruktchampagne. Dette tegner til å bli en bra dag
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Skole er noe herk, ja. Vi hadde sånn arbeidspraksisuke tidligere i januar. Jobbet på Jernia hele uka. Da måtte vi skrive logg fra hver dag. Når vi kommer på skole fikk vi beskjed om at vi skulle skrive en rapport fra hele sulamitten. Nå sitter jeg og skriver en rapport for noe jeg allerede har skrevet før.
Aleks Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Petter. Da burde du fikse signaturen også da. Det må jeg vel^^ For de som lurer på hvordan dagen igår var ble den summert med en samtale idag: Aleks sier: Du gikk ikke litt apeshit igår eller? Petter 42 sier: hmm? Aleks sier: Hvor mye husker du fra igår? Petter 42 sier: Alt? tror jeg Aleks sier: Du heiv inn i veggen flere ganger og slo meg med en stol i hode xD heiv meg* Petter 42 sier: haha
Latias Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 slapp allerede unna førstegangstjenesten pga. Migrene Eller fordi du hadde spade, og det ikke var trygt å sove i nærheten?
Bytex Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Jeg misforsto den der og leverte en 30-siders "dagbok" fra jobbuka. Mens de andre leverte 2 sider med kjapp oppsummering Nå er jeg heldigvis gamling og slipper å tenke på slikt tull.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Kunne heller tatt ut norsk timene av pensum og erstattet med fri tid eller mer av de fagene som er knyttet til linjen. Norsk er faktisk ikke det verste. I naturfag må vi lære tullete formler, navnet på grunnstoffene, hvordan de ble oppdaget, osv. Hva skal "vanlige" folk bruke det til da? Så sant, HELDIGVIS så hadde vi bare naturfag på VG1 men ikke nålenger. Menne jeez vi studerte fuglers trekk og lagde hudkrem... WTF !?
b-real Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Petter hvem? Petter fjerter? Prompe Petter? Petter Dass? MEG! Sorry,husker avataren din men ikke brukernavnet. Husker som oftest bare avatarene men ikke brukernavnene..så heit tips, ikke bytt avatar
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Det med loggføring og rapportskriving kan jo ofte være relevant i forhold til senere arbeidsoppgaver da. Jeg har spist heimelaga lapskaus, og nyter nå dessert. Brownies, is og vafler. Mmmm.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 slapp allerede unna førstegangstjenesten pga. Migrene Eid xD
Latias Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Skole er noe herk, ja. Vi hadde sånn arbeidspraksisuke tidligere i januar. Jobbet på Jernia hele uka. Da måtte vi skrive logg fra hver dag. Når vi kommer på skole fikk vi beskjed om at vi skulle skrive en rapport fra hele sulamitten. Nå sitter jeg og skriver en rapport for noe jeg allerede har skrevet før. 9. klasse? Vi fikk ikke muligheten til å gjøre noe slikt.
Lemon Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 slapp allerede unna førstegangstjenesten pga. Migrene Eid xD Ja, kjempeeid.
Anbefalte innlegg