Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Madamen har hengt seg opp i SPM.......mexican radio

Hva snakker de om i Mexico da?

Nå er SPM (South Park Mexican ) en rapper, sangen heter Mexican Radio ;)

Er faktisk en skam at jeg ikke har lært meg spansk eller portugisisk, siden jeg har sistnevnte i blodet mitt.

Og jeg som hadde håpet å høre noen nyheter fra Mexico. :( Men der snakker de sikkert om mat samt svineinnfluensaen. Hørte på deler av sangen. Hørtes bra ut, men jeg foretrekker Eminem.

Ahh, iskald urge og Sopranos. Life's nice.

Iskald cola her.

Med isbiter da? :D

Dra til helvette med de stygge isbitene! :thumbdown: Det er den slags skvipp burde det vært dødsstraff for.

Her i gården er drikkes det ikke noen cola, nei. Kun Kopparbergs alkoholfri Päroncider(elns).

Amatør.

Skrevet

Nei, Kopparbergs er det beste jeg får. Det er litt trist at jeg kun har 2 igjen. Når det er tomt må jeg leve på noe annet til jeg får kjøpt nytt. Brus er ikke aktuelt. Det er sånt som fattigmenn drikker.

Skrevet
Nei, Kopparbergs er det beste jeg får. Det er litt trist at jeg kun har 2 igjen. Når det er tomt må jeg leve på noe annet til jeg får kjøpt nytt. Brus er ikke aktuelt. Det er sånt som fattigmenn drikker.

Du kommer med de samme argumentene som de narkomane/alkoholikerne som alltid kommer innom prix og kjøper 30 flasker øl.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ja, du trives vel med en cider i veska di. :)

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Du kjøper jo cider, sier seg selv. ^^

Skrevet (endret)

Shit...Jeg har forsnakket meg. Skulle aldri nevnt de der cider-greiene. Ei heller fuktighetskremen til fingrene mine.

Edit: Shit, jeg skulle ikke nevnt kremen.

Endret av Skogsraa
Skrevet
Shit...Jeg har forsnakket meg. Skulle aldri nevnt de der cider-greiene. Ei heller fuktighetskremen til fingrene mine.

Edit: Shit, jeg skulle ikke nevnt kremen.

Hva bruker du kremen til?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...