Cortinarius rubellus Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Tab Extra her, butikken hadde ikke Pepsi Max....burde vært dødstraff for slikt:(
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Her i gården er drikkes det ikke noen cola, nei. Kun Kopparbergs alkoholfri Päroncider(elns).
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Madamen har hengt seg opp i SPM.......mexican radio Hva snakker de om i Mexico da? Nå er SPM (South Park Mexican ) en rapper, sangen heter Mexican Radio Er faktisk en skam at jeg ikke har lært meg spansk eller portugisisk, siden jeg har sistnevnte i blodet mitt. Og jeg som hadde håpet å høre noen nyheter fra Mexico. Men der snakker de sikkert om mat samt svineinnfluensaen. Hørte på deler av sangen. Hørtes bra ut, men jeg foretrekker Eminem. Ahh, iskald urge og Sopranos. Life's nice. Iskald cola her. Med isbiter da? Dra til helvette med de stygge isbitene! Det er den slags skvipp burde det vært dødsstraff for. Her i gården er drikkes det ikke noen cola, nei. Kun Kopparbergs alkoholfri Päroncider(elns). Amatør.
Datasmurf Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Her i gården er drikkes det ikke noen cola, nei. Kun Kopparbergs alkoholfri Päroncider(elns). Halmstads er jo mye bedre oO
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Glimti: Here he is:http://www.youtube.com/watch?v=imp3Bx9f1ZU...feature=related Nice Akuratt vært ute og byttet lamper høyt under taket endelig inne og nå venter deilig middag
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Nei, Kopparbergs er det beste jeg får. Det er litt trist at jeg kun har 2 igjen. Når det er tomt må jeg leve på noe annet til jeg får kjøpt nytt. Brus er ikke aktuelt. Det er sånt som fattigmenn drikker.
Eirik Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Og det er selvfølgelig du som bestemmer hvem som er 'fattigmenn'.
Ballus Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Nei, Kopparbergs er det beste jeg får. Det er litt trist at jeg kun har 2 igjen. Når det er tomt må jeg leve på noe annet til jeg får kjøpt nytt. Brus er ikke aktuelt. Det er sånt som fattigmenn drikker. Du kommer med de samme argumentene som de narkomane/alkoholikerne som alltid kommer innom prix og kjøper 30 flasker øl.
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Såklart! En må jo være fattig for å drikke cola. Neida, bare kødder. Brus er greit det også, men cider er definitivt mye bedre.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Ja, du trives vel med en cider i veska di.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Du kjøper jo cider, sier seg selv. ^^
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Skal ha øl senere i kveld så jeg lar meg ikke imponere av den ekle cideren.
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 (endret) Shit...Jeg har forsnakket meg. Skulle aldri nevnt de der cider-greiene. Ei heller fuktighetskremen til fingrene mine. Edit: Shit, jeg skulle ikke nevnt kremen. Endret 24. januar 2010 av Skogsraa
j-- Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Ja, du trives vel med en cider i veska di. Poeng til Danielzu!
After Dark Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Shit...Jeg har forsnakket meg. Skulle aldri nevnt de der cider-greiene. Ei heller fuktighetskremen til fingrene mine. Edit: Shit, jeg skulle ikke nevnt kremen. Hva bruker du kremen til?
Skogsraa Skrevet 24. januar 2010 Skrevet 24. januar 2010 Fingrene mine! Håper dere forstår at jeg spøker.
Anbefalte innlegg