After Dark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg skar meg på skårene til en tekanne for bare et par dager siden. kjenner det fremdeles når jeg strekker fingeren. Sist det ble dypt var da jeg skulle kutte opp kål. Kål er jo ganske hardt så kniven satt fast og jeg fikk den ikke løs så da trakk jeg alt jeg kunne i den og da kom den som en kule... måtte sy syv sting og var sykemeldt i en uke. Ellers er det veldig stille på forumet nå for tiden. I Politikk og samfunn der jeg ferdes er det knapt liv nå i det hele tatt, men snoen ganger går trådene der konstant. Godt å ha dette stedet når det blir for stille.
Shikaru Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 jeg fikk et spett igjennom fingern fordi nabogutten skulle hjelpe til når jeg rødda opp i no steiner på tunet. ( var dugnad ) det blødde fælt da
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg traff hoggestabben litt skjevt med øksa mi, så jeg hogg meg rett i leggen. Ble et stort kjøttsår (kunne sverge jeg hogg ut en kjøttbit), et stort glis og en hysterisk bestemor.
After Dark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Kjenner det strekker i tekannesåret i fingeren. Skal på kino snart! Skal sannsyneligvis se Avatar i helgen.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Når jeg var liten lånte jeg øksa til far når han hogde ved og presterte å måkte til meg selv i bakhuet med økshodet... DET var vondt det....
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Kjenner det strekker i tekannesåret i fingeren.Stakkar. Vil du ha prinsesseplaster? Prinsesseplastere er magiske. Når jeg var liten lånte jeg øksa til far når han hogde ved og presterte å måkte til meg selv i bakhuet med økshodet... DET var vondt det....Haha. Jeg prøver, men jeg klarer ikke se for meg hvordan du klarte det.
Datasmurf Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg var på skogstur med overnatting og det hele med hele trinnet i 8. og så sprang vi rundt i skauen og fekta vilt med knivene våre, 5-6 av oss klarte å kutte oss i fingrene, jeg hadde det største kjøttsåret, man så bein og det blødde som faen, to av kompisa mine svimte av Sånn ellers har jeg egentlig kommet meg heldig unna slikt, bare en del tryning på sykkel, sparkesykkel, rulleskøyter, skøyter, snowboard, skateboard, langrennski, slalomski og alt annet som krever at du har litt balanse for å holde deg på beina Vel, jeg har slått meg halvt forderva med kjelke også, men det er jo fullt forståelig når man setter utfor bratte bakker og hopper på splitthopp med isbelegg og treffer husvegger eller trær
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Så var jo det den gangen den 60 kilo tunge hunden vår klarte å vikle halsbåndet sitt rundt beina mine. Smart som jeg var, dro jeg det over hodet, og bikja så en katt akkurat idet tauet var i halshøyde. Rimelig nær på å få en dødsløkke på halsen, gitt.
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Ah, ferdig på skole og trening for i dag. Sliter forøvrig litt med automasjon på skolen.. Noen her som har tatt VG1 Automasjon? Går VG2 Automasjon så fortell hva du har på hjertet
b-real Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) Jeg har lyst å spille paintball. Endret 20. januar 2010 av b-real
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Har greid å styre unna alle sportsaktiviteter der jeg kan brekke eller vrikke ting. Jeg er den største kløna i verden så jeg hadde garantert gått med en eller annen kroppsdel i gips halve året da.
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Husker første gangen jeg drakk. Da fant jeg ut at det var en god ide å prøve rollerblades'a. Plutselig hoppet bakken opp og beit meg i panna.
After Dark Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Kjenner det strekker i tekannesåret i fingeren.Stakkar. Vil du ha prinsesseplaster? Prinsesseplastere er magiske. Hold de tåplighetene for deg selv myke mann. Tror du ikke jeg er vant til sår?
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har lyst å spille paintball.Jeg også. Enten det eller airsoft.
Bytex Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Jeg har f.eks. greid å slå meg selv i svime på mitt eget kne. Beat that!
Nopros Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Da jeg var liten lånte jeg øksa til far når han hogde ved og presterte å måkte til meg selv i bakhuet med økshodet... DET var vondt det.... Klart det selv
Slimda Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Svimt av på nesoddferga grunnet feber. Teller det?
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 (endret) I syvende klasse hoppet jeg og en kompis ned fra en kant på et fjell ned til et platå, mellom var det en lang grop langt langt ned. Sikkert en 5 meter ned til platået og måtte ta litt fart. Endte med at jeg brakk hælen i høyrebeinet :/ Endret 20. januar 2010 av Captn Jack Yarr'ow !
L4r5 Skrevet 20. januar 2010 Skrevet 20. januar 2010 Hold de tåplighetene for deg selv myke mann. Tror du ikke jeg er vant til sår?Fælt så viktig vi synes det var å understreke hvor harde menn vi var i dag da. Overkompenserer vi for noe?
Anbefalte innlegg