Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, farfar var gjennom slag og infarkt og magesår og gudene vet i flere år før han til slutt døde :(

Har vært gjennom det før, for å si det sånn, men mormor er nest siste besteforelder igjen, og eneste grunnen til å dra ut dit hun bor - som er et utmerket sted for å ta bilder om sommeren, men som inneholder mye negativt og dritt sånn ellers, og det er bare faenskap.

 

edit: Hei Aces :)

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Ja, satser på at hu gjør det.

Dama er sterk og sprek.

 

Over 90 år og springer på fjellet året rundt. Plukker bær og stæsj, fikser og maler sitt eget hus, holder orden på stabburet (ingen mat, bare masse kuriositeter), sår og høster bær og poteter og tomater og slikt, samt klatrer i det store kirsebærtreet i hagen og plukker bær der.

 

Så jeg har stor tro på at hun vinner kampen, men det er hardt å se fordi.

Lenke til kommentar

Mormoren min døde bare 59 år gammel:( Røyking pluss feil medisering etc:S

 

 

Bestemor på 0 er fortsatt grei form men er senil etc, hun holder vel ut en stund til. jeg lever i håpet.

 

Bestefar på 78 år jobber som bare det fortsatt og nettopp bygd seg nytt hus. fått seg dame har han og(hun er eldre enn han så ikke noe russuianbrides.com) forresten han som var sammen emd mormor som bare ble 59.

 

Var trist å se en så snill sjel som mormor å gå bort, var ikke i begravelsen engang:(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...