Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En dårlig engelsk-historie jeg har skrevet o_o: Guy Fawkes

Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End.

Hvilken klasse går du i?

Lenke til kommentar

Guy Fawkes was a man who planned a plot with he`s friends. They wanted to kill King Jacob. They took some gunpowder barrels and put it under Houses of Parliament. Guy guarded the barrels. When he waited (he probaly had to take suicide when the barrels exploded, but it didn`t exploded), some guards take that guy Guy to a prison. He said the name on he`s "friends", and got hanged. The End.

Ja, den var dårlig :green:

Lenke til kommentar

Du har skrevet "he`s" mange steder i stedet for "his". Og det burde være "but it didn't explode" i stedet for "but it din't exploded". :)

Lenke til kommentar

Du har skrevet "he`s" mange steder i stedet for "his". Og det burde være "but it didn't explode" i stedet for "but it din't exploded". :)

Takk. ^^ *rette opp*

Lenke til kommentar

Takk. ^^ *rette opp*

Ja, det er sikkert mer som jeg ikke la merke til, altså. :grin:

Lenke til kommentar

How I writed English?

Mange eminente formuleringer og kreative grammatiske løsninger her.

Lenke til kommentar

How I writed English?

Mange eminente formuleringer og kreative grammatiske løsninger her.

Jeg er tydeligvis ganske dårlig i norsk også, siden jeg ikke helt skjønte det du skrev. O_o :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...