Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva ER det der kyss-greiene anyways? Prøver de å bli facebook? ONOES!! :--\

 

Creip, det er nydelig godt å sette seg ned etter en har vaska hele rommet. It smells nice, too. :wee: I'll declare good times are in the pipeline.

Det er konkurranse, de som får flest kyss i løpet av en måned får 10.000 i reisegavesjekk.

 

jeg har fått et! :(

Lenke til kommentar
Det får bli en annen gang.

For øyeblikket hører jeg meg gjennom ei plate med Asfalt, og så lenge platespillern er på og kobla til maskina, mutes alt anna.

Meget praktisk, yes yes

Du er vel ikke så selvsentrert at du sitter å synes synd i deg selv siden bestemoren din har fått slag vel?

Synes synd på meg selv?

Hvor fikk du det i fra?

 

Jeg nyter ei plate med et godt band fra Rogaland, da jeg har renska ut alle godsakene og det som hørtes ut som godsaker fra vinylene til mamma og pappa, og siden jeg ikke får kobla platespilleren min til anlegget mitt, er den kobla via USB til maskina og spiller via den, derfor har jeg ikke lyd til å se noe videoklipp med morsomme mennesker.

Lenke til kommentar
Slap my ass and stick my balls(^^) AVGN har mye mer inteligent humor enn det. Han spiller jo bare. Les det han skrev på forumet får bedr forståelse, Jesus.

Og så?

 

"Jeg synes Superbad var kjedelig."

"Det var jo bare skuespill, da!"

"Åååååå ..."

Du må jo selfølgelig kunne litt om spillene, seriene og sånn også. Se igjennom noe av det første og du blir hekta. Hviss ikke så er du en sodomisert faggot uten baller. Takk for meg.

Lenke til kommentar
Du må jo selfølgelig kunne litt om spillene, seriene og sånn også. Se igjennom noe av det første og du blir hekta. Hviss ikke så er du en sodomisert faggot uten baller. Takk for meg.

Jeg har sett så godt som alt av ham, og morsomt er det utvilsomt, men Croshaw er rett og slett mester innen deadpan-humor og er flinkere med ord og morsomme analogier enn Nord-Amerikas befolkning til sammen.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...