Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg får angst og noia når jeg har vært for lenge uten.

Dog, jeg har liten terskel sånn sett.

Første gang jeg slutta cola, hadde jeg halliser etter ei uke. Så personer som vandrende colaflasker :p

 

Skagen: Elektrisk varmeteppe? Mormor har det i alle sengene, så der er rommet iskaldt og senga glovarm. Sovner på momangen ^^

 

Jeg prøvde også å slutte med Cola. Jeg får ikke hallusinasjoner, men jeg merket at jeg ble virkelig syk og fikk vondt i hodet helt til jeg fikk kjøpt litt. Jeg hadde også store problemer med å konsentrere meg i timen uten Cola.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sov skremmende dårlig de neste ukene jeg prøvde. Men da holdt jeg 7 måneder uten så alt for store problemer.

 

Angst, noia og halliser i ny og ne.

 

 

Så gadd jeg ikke mer, læreren min frista meg med cola hver markedsføringstime. Til slutt gav jeg opp.

 

Da hadde jeg takka nei til gratis cola i 3 måneder.

Lenke til kommentar
Jeg sov skremmende dårlig de neste ukene jeg prøvde. Men da holdt jeg 7 måneder uten så alt for store problemer.

 

Angst, noia og halliser i ny og ne.

 

 

Så gadd jeg ikke mer, læreren min frista meg med cola hver markedsføringstime. Til slutt gav jeg opp.

 

Da hadde jeg takka nei til gratis cola i 3 måneder.

Hvorfor gjorde du det? Gratis Cola er jo en drøm som går i oppfylelse vis man går på ungdomsskolen

Lenke til kommentar

Sameboe, var på vgs.

Gjorde det for å bevise for meg selv at jeg hadde klart å slutte og at jeg klarte å holde meg, samt motstå fristelser.

 

Da jeg begynte å drikke cola igjen, var det egentlig fordi jeg savna å sove godt, samt den orgasmiske følelsen det gav meg å sprette en iskald glassflaske med Coca-Cola og bare kjenne herligheten renne ned halsen min, svelge alt unna. Bare elsk :love:

Lenke til kommentar
Sameboe, var på vgs.

Gjorde det for å bevise for meg selv at jeg hadde klart å slutte og at jeg klarte å holde meg, samt motstå fristelser.

 

Da jeg begynte å drikke cola igjen, var det egentlig fordi jeg savna å sove godt, samt den orgasmiske følelsen det gav meg å sprette en iskald glassflaske med Coca-Cola og bare kjenne herligheten renne ned halsen min, svelge alt unna. Bare elsk :love:

OK, jeg skjønner....tror jeg aldri skal slutte å drikke brus jeg, smaker jo godt

Lenke til kommentar
Mindre snussnakk fører sikkert til mindre snus.

Hvorfor i all verden skulle det være bra?O.o

Bare se på meg! Jeg er rik og lykkelig nå! :new_woot:

 

Jeg har råd til å snuse så da ser jeg ingen grunn til å slutte. Jeg har regnet ut at jeg bruker ca. 17.000 på Cola og 8.000 på snus i året. Det må jeg da unne meg selv.

Lenke til kommentar

Smaker godt ja, men tenna mine ser ikke ut etter ørten år med ekstensiv brusdrikking.

Blir ikke kvitt colavomma heller, uansett hva jeg prøver.

 

Det være spesialdiett fra Nyhus eller noen måneder på helsestudio med medfølgende depresjoner.

 

 

Det er vel det man er dømt til når man en periode drakk 4 liter glasscola om dagen...

Lenke til kommentar
Mindre snussnakk fører sikkert til mindre snus.

Hvorfor i all verden skulle det være bra?O.o

Bare se på meg! Jeg er rik og lykkelig nå! :new_woot:

 

Jeg har råd til å snuse så da ser jeg ingen grunn til å slutte. Jeg har regnet ut at jeg bruker ca. 17.000 på Cola og 8.000 på snus i året. Det må jeg da unne meg selv.

25.000,- i året! :ohmy:

Jeg bruker ikke penger på noen av delene jeg!

Lenke til kommentar
Smaker godt ja, men tenna mine ser ikke ut etter ørten år med ekstensiv brusdrikking.

Var intet sjakktrekk av vår kjære Skaper å lage oss med så lett forvitrbare materialer for tenner. Var mest derfor jeg sluttet med å drikke brus. :)

Kaffe anbefales å teste. Får gule tenner, men du beholder dem i det minste.

Lenke til kommentar
Det er noe jeg tar med råd til Underpants ;) Det viktigste her i livet er jo faktisk å kose seg.

Ja, jeg hadde den filosofien da jeg snuste at det er bedre å leve livet enn å ikke leve livet når du først skal leve livet. Eller no sånt ... :dontgetit:

 

Uansett, så tenker jeg ikke på noen av delene nå. :)

 

 

Bortsett fra General Løsen! :ph34r:

 

 

Smaker godt ja, men tenna mine ser ikke ut etter ørten år med ekstensiv brusdrikking.

Var intet sjakktrekk av vår kjære Skaper å lage oss med så lett forvitrbare materialer for tenner. Var mest derfor jeg sluttet med å drikke brus. :)

Kaffe anbefales å teste. Får gule tenner, men du beholder dem i det minste.

Eller te! :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...