Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var ufattelig digg å jogge i dag. Han jeg vanligvis jogger med har ikke høynet i hverken fart eller kondisjon siden vi begynte, så jeg dro med en annen i dag. Mye bedre. Blodsmak i kjeften, smerter i magemusklene, gjennomvåt tskjorte og rene, varme klær = good shit. For å toppe kransekaka, en megaprell. Livet er atm veldig bra mot meg.

Lenke til kommentar
Cherry-coke var grei nok da jeg først drakk den, men siden så syns jeg bare den har smakt kunstig. Akkurat som cherry-7up.

Vanilla coke skal jeg ikke gå innpå engang :p Helvetes hostesaft.

 

Men argh, hvem fant på den idiotiske regelen om at 1. søndag i advent = jul? Jeg ønsker meg støykansellerende headset så jeg kan stenge ute julesangene :|

 

Vanillacoke slår alt! :D:thumbup::thumbs: Det sokm smaker kunstig er dr. Pepper, men drikker den iblant allikevel. Må ha litt varriasjon. Om du ikke har prøvd cultcola så annbefaler jeg det. Tror ikke du vil bli skuffet. Selv liker jeg også battery. Mener å ha lest at du drikker red bull og DET går iallefall ikke jeg innpå. har drukket det en gang og aldri mer...

 

Personelig synes jeg at julen begynner 1. desember. Finner ikke fram annen pynt enn adventsstaken nå.

Lenke til kommentar

Drakk Red Bull da jeg var liten og det var stas å kjøpe det i Sverige, men har funnet så mye annet som er bedre, så jeg drikker helst ikke Red Bull mer. Oppskrytte greier :p

Drakk Dark Dog da det var å oppdrive. Men det er vel det. Liker PureRush, men drikker den ikke. Dyrt å kjøpe. Holder meg til cola og fanta lemon når det kommer til brus.

Finner jeg Fluxoda, kan jeg kjøpe noen liter, men :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...