Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men jeg prøver jo å være snill hele tida! Reise meg for gamle damer, gi penger til tiggere og Amnesty og Leger uten grenser og i det hele tatt!

Du trenger ikke være snill. Du har pupper. Ganske okeie, sådan.

Jeg begynner i ny jobb i kveld. Hurra! :new_woot:

Funker tydeligvis ikke for homonissen. :hrm:

Gratulerer!

Skrevet
Hva slags jobb er det snakk om?

Jeg misunner deg, for å være ærlig. :wee:

Er snakk om en 5t-i-uka (med mulighet for mer i perioder hvor jeg føler for det) husvertjobb. Skal svare på mail fra folk som leier hos SIT i midtbyen i Trondheim, svare på telefoner fra de samme folka, evt. henvise til rette vedkommende, drive en "kafé" som er åpen 19-22 mandag og onsdags kveld hvor folk får gratis kaffe, te og kaker, samt kan låne spill etc., og gjennomføre "velferdsarrangementer" for beboerne. F. eks. fotokurs, dansekurs, diverse turer, juleverksted, filmkvelder o.l.

Men jeg prøver jo å være snill hele tida! Reise meg for gamle damer, gi penger til tiggere og Amnesty og Leger uten grenser og i det hele tatt!

Hadde funka for meg :whistle:

Skrevet
Det tror jeg ikke noe på. Jeg ser ingen grunn til at du skulle fått flere pakker om du hadde hatt pupper. Med mindre julenissen er in to chicks with dicks da.
Skrevet
Det tror jeg ikke noe på. Jeg ser ingen grunn til at du skulle fått flere pakker om du hadde hatt pupper. Med mindre julenissen er in to chicks with dicks da.

Teiting-

Tror det gjør det for ganske mange her på forumet.

Nei, nå stikker jeg. Hjem å banke kona og pule katta og alt det der.

Hadeeet!

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Jeg føler meg for snill i dag.

Tror jeg skal stikke innom Ski storsenter å kjøpe lips til lillesøstra mi i dag, hun har uansett bedt meg stikke innom for å sjekke prisene, og jeg har glemt om jeg husket å gi henne gave.

Skrevet

Gratulerer!

Homonissen vet jeg ikke noe om, men det hjelper ikke nissen noe om De har fine pupper hvis han ikke kan bruke de til noe mer fornuftig enn å se på.

Skrevet

Skjer folkens?

Sitter på asker kulturhus, møkka nett..

Skrevet (endret)

Egentlig så skulle det være et seriøst spørsmål om han var intrisert i og tegne en zombie skisse til en tattovering ;)

Og nei, jeg skal ikke ha noen som spiser på ei sjøku:P

Mangler en liten del på baksiden av overarmen før den er full.

Men det ble en dårlig spøk istedenfor..............

Endret av Amanita Muscaria
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...