L4r5 Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 ho ho hoHei. Er det et HD5870 du har i sekken eller er du bare glad for å se meg?
Deadringer Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 ho ho ho Julenissen! Er det virkelig deg? Om så, ønskelista mi er på forrige side av tråden.
probin Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 haha.. kan jo begynne å grine.. hjelper mye
multisync Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Jeg fikk nettopp en glimrende ide som innebærer at jeg aldri trenger å ta et valg selv noen gang igjen. =D Found yourself a woman?
Deadringer Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Found yourself a woman? Ha, kjærringer kan ta ikke ta avgjørelser, andre forumkarer kan =D Lars bestemte jo nettopp hvilke tskjorte jeg skulle ta i dag, raskt, enkelt og smertefritt.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Og nå var det akkurat noen som på død og liv ikke skjønner at det er kjøpeplikt her. Og skal diskutere det så sinnsykt mye. "Jeg har jo brukt nok penger i mitt liv så jeg burde få lov til å sitte her." Hahaha, at folk ikke skjønner at skal man på et kafe så er det selvfølgelig kjøpeplikt. Det er jo en selvfølge, liksom.
Datasmurf Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Neil Young er ganske digg, har ikke hørt på'n på lenge. Må vel kjøpe noen vinyler når jeg får cash, CD og kassett blir ikke helt det samme
Demonfudge Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Det er jo en selvfølge, liksom. Snakk om å bruke 25 kr på en vanlig kaffe. Og gjør du det så kan du jo sitte her så lenge du vil. Makan.
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Yes. Jeg har handla årets første julegaver! I år blir det svært få innkjøpte julegaver. Gavekort på barnepass/massasje, småtjafs, brente cder, fotoalbum og lignende ftw. Med unntak av Secret Santa og noen få, spesielt utvalgte.
Julenissen123 Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Men... Men... Du har litt over 1mnd på deg til å gjøre det bra igjen. Vi får se. Tripple-post faktisk De ble sammenslått her altså.
Demonfudge Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 (endret) Glu... Julenissen kan jo gjøre hva han vil. Ble sammenslått her også. Endret 11. november 2009 av DemonFudge
Lemon Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 (endret) Yes. Jeg har handla årets første julegaver! I år blir det svært få innkjøpte julegaver. Gavekort på barnepass/massasje, småtjafs, brente cder, fotoalbum og lignende ftw. Med unntak av Secret Santa og noen få, spesielt utvalgte. Ja, det blir en del heimlaga herfra óg. Pappa skal f.eks. få masse brente CD-er med musikk til å ha i bilen siden han kjører så mye. Og kjeder seg. Og ringer meg og skravler. Men jeg fant en veldig fin kaffeboks i farger som matcher stua i dag! Og en bobblehead av Darth Vader som jeg skal gi til brorsjan hvis jeg klarer å skille meg fra den. Endret 11. november 2009 av Lemon
L4r5 Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Men... Men... DER HAR DU FOR Å ENDRE BRUKERNAVN TILBAKE!
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Endelig har jeg fått lønn.. Første på lista er ny barbermaskin, den jeg hadde bestemte seg for å plutselig dø. Og godt mulig jeg kjøper noen julegaver til meg selv, skal prøve å gjøre dette til en billig jul.
Lemon Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Men jeg prøver jo å være snill hele tida! Reise meg for gamle damer, gi penger til tiggere og Amnesty og Leger uten grenser og i det hele tatt!
Herr Brun Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Men jeg prøver jo å være snill hele tida! Reise meg for gamle damer, gi penger til tiggere og Amnesty og Leger uten grenser og i det hele tatt! Du trenger ikke være snill. Du har pupper. Ganske okeie, sådan. Jeg begynner i ny jobb i kveld. Hurra!
Anbefalte innlegg