Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Skrevet
Og nå var det akkurat noen som på død og liv ikke skjønner at det er kjøpeplikt her.

Og skal diskutere det så sinnsykt mye.

"Jeg har jo brukt nok penger i mitt liv så jeg burde få lov til å sitte her."

Hahaha, at folk ikke skjønner at skal man på et kafe så er det selvfølgelig kjøpeplikt.

Det er jo en selvfølge, liksom.

Skrevet
Yes.

Jeg har handla årets første julegaver!

I år blir det svært få innkjøpte julegaver. Gavekort på barnepass/massasje, småtjafs, brente cder, fotoalbum og lignende ftw. Med unntak av Secret Santa og noen få, spesielt utvalgte.

Skrevet (endret)
Yes.

Jeg har handla årets første julegaver!

I år blir det svært få innkjøpte julegaver. Gavekort på barnepass/massasje, småtjafs, brente cder, fotoalbum og lignende ftw. Med unntak av Secret Santa og noen få, spesielt utvalgte.

Ja, det blir en del heimlaga herfra óg. Pappa skal f.eks. få masse brente CD-er med musikk til å ha i bilen siden han kjører så mye. Og kjeder seg. Og ringer meg og skravler. Men jeg fant en veldig fin kaffeboks i farger som matcher stua i dag!

Og en bobblehead av Darth Vader som jeg skal gi til brorsjan hvis jeg klarer å skille meg fra den.

Endret av Lemon
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Endelig har jeg fått lønn..

Første på lista er ny barbermaskin, den jeg hadde bestemte seg for å plutselig dø.

Og godt mulig jeg kjøper noen julegaver til meg selv, skal prøve å gjøre dette til en billig jul.

Skrevet

Men jeg prøver jo å være snill hele tida! Reise meg for gamle damer, gi penger til tiggere og Amnesty og Leger uten grenser og i det hele tatt!

Skrevet
Men jeg prøver jo å være snill hele tida! Reise meg for gamle damer, gi penger til tiggere og Amnesty og Leger uten grenser og i det hele tatt!

Du trenger ikke være snill. Du har pupper. Ganske okeie, sådan.

Jeg begynner i ny jobb i kveld. Hurra! :new_woot:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...