Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Dere er en skikkelig nysgjerrig gjeng, er dere. "Jeg er vrak" - "Oh? Do tell, need the drama!" *hente popcorn* xD

Er det noe galt i det? :p

Espen: Ok

Endret av Nora90
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke egentlig, Nora. Litt sånn.. Altså. Se Fashion House og Hotel Cæsar og drøy dramabehovet. Jeg har ingen planer om å henge ut en annen forumbruker her i denne tråden, jeg er ikke like feig og banal som ham.

Skrevet
Nei, ikke egentlig, Nora. Litt sånn.. Altså. Se Fashion House og Hotel Cæsar og drøy dramabehovet. Jeg har ingen planer om å henge ut en annen forumbruker her i denne tråden, jeg er ikke like feig og banal som ham.

Kanskje galt å henge ut noen andre. Men det er ikke galt i å være nysgjerrig :p

Skrevet (endret)

Heeei! *Veive med armer og bein*. Ingen som vil prate med meg da =(? Om brukt undertøy og kinesere =(...

Endret av Loveless
Skrevet
Heeei! *Veive med armer og bein*. Ingen som vil prate med meg da =(? Om brukt undertøy og kinesere =(...

Hei hei :) Hvem sitt brukte undertøy skal vi snakke om?

Skrevet

Nora90 og Espen pai, jeg vil bare si at jeg vet ikke hvem Anny og Nicco er og jeg bryr meg mer om den grønne kjøttdeigen innerst i kjøleskapet mitt enn om hvorvidt meldingene dere sender kommer fram.

Skrevet

*Dytte litt borti* Jeg står rett her borte, med kjeften klar..! :ph34r:

Skrevet
Nora90 og Espen pai, jeg vil bare si at jeg vet ikke hvem Anny og Nicco er og jeg bryr meg mer om den grønne kjøttdeigen innerst i kjøleskapet mitt enn om hvorvidt meldingene dere sender kommer fram.

jeg bryr meg ikke stort om deg heller, så det går igrunnen greit :)

Skrevet

Jamen da trenger du ikke lese det vi skriver heller. Ignorer meg hvis jeg plager deg, så er vi begge kvitt et problem...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...