Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
There's a thin line between love and hate

Wider divide that you can see between good and bad

There's a grey place between black and white

Jeg har valget. Såre ham og holde på hemmeligheten og fortsette løgnen hans. Eller slenge dritt til ham, blotte ham til hele forumet, og gi ham en mulighet til å vise at han har baller.
Lenke til kommentar
Heller noen uker på psyk. enn å måtte begynne med medisiner igjen. Ørh. Jeg skal prøve først. Uten hjelp. Prøve å bare bli kvitt alt det negative. Jeg har vært flink til det det siste året. Se forbi depresjoner og se at livet har en mening i de små tingene. Prøve å tenke positivt.

den, så jeg tror jeg blir sittende, gitt.

 

om du trenger noen og la frustrasjon gå utover, så er det bare og ringe for og kjefte på meg (eller prate) er telefonselger, så kjeft går greit... og jeg er ikke helt ille til og lytte heller :)

Lenke til kommentar
Jeg har valget. Såre ham og holde på hemmeligheten og fortsette løgnen hans. Eller slenge dritt til ham, blotte ham til hele forumet, og gi ham en mulighet til å vise at han har baller.

Å fyttirakkern, det høres ut som skikkelig godt dramastoff. Får vel bare håpe at du går for alternativ to (og at det ikke er meg det snakk om).

 

np: 1339. Rammstein - [Rosenrot #02] Mann gegen Mann

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Eplefe: The latter one. Altså, eksponere osv.
Inntil videre er jeg ganske glad i dette forumet, og vil helst ikke ha ferie herfra.

Du kan sensurere de sterkeste ordene. Du er flink å skrive det du har på hjertet, og jeg er overbevist om at du klarer å skrive det på en måte som gjør at du maks får en warn.

 

 

 

Kexxy: And lulz were made. Hva er det egentlig?

Endret av Rasch
Lenke til kommentar
Du kan sensurere de sterkeste ordene. Du er flink å skrive det du har på hjertet, og jeg er overbevist om at du klarer å skrive det på en måte som gjør at du maks får en warn.

Nåda, det er strengt tatt umulig å si uten å vite hva det er for en sak hun snakker om.

 

np_1331. Rammstein - [Reise Reise #05] Los <- fantastisk fantastiskhet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...