Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kunne tenkt meg disse to også, og vandre rundt i USA og provosere folk som bryr seg :p

a917.gif

a907.gif

*elske på tshirthell*

Jeg brukte "I'm not handicapped, I'm lazy"-t-skjorta mi på fest en gang og fikk pes fra masse folk i rullestol etc fordi det var bilde av en fyr i rullestol med kryss over :p

Jeg synes at Obama er den beste president kandidaten jeg ihvertfall

Skrevet

Arbeidsrett. Arbeidsrett. Hva er arbeidsmiljøloven? Hva er ferieloven? Hva er en tariffavtale? Hva er formålet med overnevnte lover? AAAAAAH! *løpe rundt i sirkler og kaste laptopen ut vinduet*

Skrevet
Jeg foretrekker Hillary.

Går med et håp i magen om at hu vinner og at Bill får en finger med i spillet ^^

00001737.gif

Boo-yah!

Hillary er bare favoritt pågrunn av hennes mer kjente mann og sin grumsete fortid

Skrevet

Sameboe, kanke du slutte å quote bilder? x)

I det minste legg dem i spoilertag eller noe. Blir så inni svarte mye scrolling. x)

Jeg har T-skjorta med sauen :new_woot:

Har du en adresse jeg kan møte opp på, midt på mørke natten mens du sover, og helst en hustegning så jeg finner klesskapet også? ^^

Skrevet (endret)

Høres ut som en god idé.

Tenkte først å møte opp i kirka for første gang på flere år. Drita under påskegudstjenesta. :p

Er planlagt over noen år nå, men har aldri vært hjemme i påska. Før nå.

Drita under gudstjenesta i Nidarosdomen 1. påskedag.

Kræsje hele greia.

Lurer på hva det verste som skjer blir. Kasta ut av kirka elns og dømt til å brenne i all evighet elns?

Endret av Datasmurf
Skrevet
siden du er syk så har du sikker tid til å lese bakover på hva som skjer mann..

Jeg har utviklet den uvanen å lese alle sider som har kommet etter at jeg postet sist jeg :blush:

Skrevet

Hoho, jeg fikk heftig lyst til å spille Magic The Gathering igjen nå. Flere år siden jeg solgte kortene mine nå :---(

Skrevet

Jeg har utviklet den uvanen å lese alle sider som har kommet etter at jeg postet sist jeg :blush:

Been there, done that...no more. Tar for mye tid og slikt...

Skrevet

Jeg også men med tanke på at jeg ikke har postet noe siden i går kveld så gidder jeg ikke :whistle:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...