Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Hvorfor det da, Nopros?

Parents... De trodde faktisk at diskusjon.no kunne være en slags pedoring som skulle voldta meg wallbash.gifrolleyes.gif

 

FarmVille har blitt skjult fra nyhetsoppdateringen din.
Du vil ikke se innlegg fra FarmVille i denne streamen lenger.


Yay inv_biggrin.gif Add meg på facebook Smurf ---> derp Endret av Nopros
Lenke til kommentar
Hvorfor det da, Nopros?

Parents... De trodde faktisk at diskusjon.no kunne være en slags pedoring som skulle voldta meg :wallbash::roll:

 

hehe, kjenner meg igjen. Når avis/tv(gjerne dr.phil og oprah!) osv snakker om nett, pedo osv. Da begynner de å bli litt bekymring og vil snakke med meg om det... Mitt klassiske sitat til dem, hver gang når de prøver å snakke med meg om det. «Kul dere ned, jeg tilhører ikke til dette nivået. Jeg er mange nivå over, get it?»

Lenke til kommentar
Parents... De trodde faktisk at diskusjon.no kunne være en slags pedoring som skulle voldta meg :wallbash::roll:

aaaaahahahahahahaha.....jeg dør xD

 

 

Selv så vet jeg ikke helt hvordan jeg skal klare å få allt gjort i dag, skal rydde på rommet + loftstua, bake 2 kaker. Fikse 2 pcer. Kutte opp saker og ting til burger, tenne opp 2 griller + rydde litt plass i kjølerom osv. For så å få 20 gjester :p

 

(også sitter jeg her på forumet, lurt...)

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Det er jo bare å fortelle dem at i løpet av de 10 siste forumtreffene rundt omkring, har det kun forekommet 4 gruppevoldtekter. Noe som i og for seg er god statistikk.

Lenke til kommentar

@Nopros: Gjør som meg, si du skal ut en tur. Og når de spør hvor du har vært så har du jo selvfølgelig vært ute.

Nå er tiden for å teste grensene. Jeg skal selv teste de for første gang i dag.

Lykke til :)

 

Det er jo bare å fortelle dem at i løpet av de 10 siste forumtreffene rundt omkring, har det kun forekommet 4 gruppevoldtekter. Noe som i og for seg er god statistikk.

umm, what?

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

1. Penger jeg hadde ikke hatt nok uten å få litt av dem til tog.

2. Jeg måtte ha stikket ut av huset før de stod opp og kommet hjem ganske sent.

3. jeg kunne ha risikert å ikke komme hjem før 01.00 da det var noe trøbbel på toget fra Hamar til Oslo

 

SpecialForce@

 

vurderte en stund å bare dra, men den "fornuftige" delen av meg ba meg om å bli igjen. Selv om Steffen(gd) og torger (hengende lem) Oppfordret til å dra. :p

 

Men ei veninnne har visst "spleisa" meg med den "hotte" jenta (sa hun) så kanskje det blir like greit å være hjemme :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...