Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som har prøvd sånn kullsyremaskin som du får kjøpt? Blir resultatet noe bra?

Resultatet varierer fra epic win til epic fail. Det kommer an på hva du bruker som basis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.nettavisen.no/utenriks/article2671431.ece

Wheelman?

"Den svenske trygdekassen mistenker at en 33 år gammel mann har utgitt seg for å være rullestolbruker og på den måten fått tre millioner kroner i støtte til assistenter.

Politiet har framskaffet bilder som kunne tyde på en mirakuløs helbredelse. De viser mannen gående, uten hjelpemidler. Trygdebedrageri, hevder Försäkringskassan, svenskenes svar på Aetat. Mannen selv sier bildene ble arrangert fordi han ønsket å skjule sitt handikap, skriver Dagens Nyheter i sin nettutgave."

Endret av Bytex
Skrevet
Men håper det er vedt det. OCZ-NIA kommer i posten i morgen. Det blir gøy å styre pc-en med hjernen :p

Si ifra om det funker brukbart da. Vurderer en sånn selv.

Skrevet

Hola forumfolks! Skjer rundt i Norge eller hvor nå enn dere befinner dere i verden? :)

Selv sitter jeg og laster opp bilder fra Gothiacup og hører på "I Love College" mens jeg tar livet med knusende ro og gleder meg til neste helg! :thumbup:

Skrevet

Hun trengte noen hint i blandt i begynnelsen, men nå klarer hun seg helt alene. Tror jeg skal lære henne opp til å bli fullbarka nerd tilslutt. <3

Skrevet
Noen som har prøvd sånn kullsyremaskin som du får kjøpt? Blir resultatet noe bra?

Resultatet varierer fra epic win til epic fail. Det kommer an på hva du bruker som basis.

Kan tenke meg at det er for godt til å være sant :p

Skrevet

Hahaha, Dette ser dumt ut. Nå har jeg en jævla stor kabelklyse av usb-kabler, koblet til en skjerm som fungerer bare som usb-hub. Skjermen står der nede i gulvet, avskrudd, som klysens midtpunkt.

Jeg må få gjort noe med dette :p Må få fikset en annen powered usbhub.

Skrevet

Jeg har et langt stykke å gå før hun synes det er like morsomt som meg å programmere Cisco og sånt via CLI. Men jeg skal nok få det til.

Skrevet

Gryterett: litt av greia er at vanlige hubber ikke fungerer. Må ha en powered hub, og det å få tak i en rimelig powered usb-hub som gir stabil spenning er ikke lett.

Dessuten er slike hubber litt dyre. Da får heller lillebror kjøpe en til meg sånn at han kan få tilbake skjermen min som han låner :p

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW
Skrevet

Gleder meg i mårra skal vi kjøre gjennom Sverige :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...