Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Dessuten har du en forvirrende holdning til tegnsetting.And THAT, children, is "how to offend a person without actually offending them!
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kenny: Eg er ikkje keen på å bli likt, eg er keen på å bli behandla med respekt på lik linje med andre her Se, du blir jo sint på meg når jeg bare svarte på spørsmålet ditt jo... okei, du har rett sorry!!!
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kenny: Eg er ikkje keen på å bli likt, eg er keen på å bli behandla med respekt på lik linje med andre her respekt blir ikke delt ut... du må faktisk gjøre deg fortjent til det!
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Jeg er halvt sveitsisk, skriver da vitterlig riktig. Store bokstaver og punktum har vel alle språk. Men, jeg er mann for mitt ord, jeg legger meg sånn omtrent nuh. Hater dere, fordi at dere bestemmer dere for å lage liv akkurat når jeg skal legge meg.
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 hæ http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl_disaster go read
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kenny: Eg er ikkje keen på å bli likt, eg er keen på å bli behandla med respekt på lik linje med andre her Du må jo gjøre deg fortjent til å bli behandlet med respekt. Du skal behandle andre som du vil bli behandlet selv! jamen eg behnaldar jo folk med respekt!!1
Arinomi Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) *nikke*Proxy er så kjekt. "Eim beheind 7 proxies.." Om du i tillegg anskaffer enn hund så er du sikret for livet. Såfremt du ikke bor i en gul minivan. No logixz at all Derfor jeg elsker deg, Stefan! Endret 27. januar 2008 av Arinomi
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Eh.. nei.. neei.. neeei hehe.. Var bare noe tull vet du! Right ... Du har mistet tilliten min, mister! Den må du jobbe hardt for å bygge opp igjen for å si det sånn.
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Jeg er halvt sveitsisk, skriver da vitterlig riktig. Store bokstaver og punktum har vel alle språk. Men, jeg er mann for mitt ord, jeg legger meg sånn omtrent nuh. Hater dere, fordi at dere bestemmer dere for å lage liv akkurat når jeg skal legge meg. Er kul om jeg sier at jeg er delvis tysk?' Aces: jeg elsket deg for en uke siden, men jeg tror jeg grunnstøtte da. Litt kjipt. Men hva kan jeg gjøre for å blidgjøre deg prinsessen min? Endret 27. januar 2008 av Rasch
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 hæ http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl_disaster go read orkar ikkje. eg har 1er i engelsk. men kva hadde det med saka å gjerE?
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 moren min bor i arendal, jeg veit hvor du bor og det er ?
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 jamen eg behnaldar jo folk med respekt!!1 :!: Unnskyld... jeg kunne ikke dy meg.
Skarstard Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Du glemte "5. Gramatisk voldtekt". Au da. Vondt i foten? Endret 27. januar 2008 av Skarstad
Nora90 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 jamen eg behnaldar jo folk med respekt!!1 Da har du en merkelig måte å vise folk respekt på
Aces Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 jamen eg behnaldar jo folk med respekt!!1 Haha det samme skjer på nytt og på nytt. Kan du ikke lære? Enten oppfører du deg, eller så holder du deg unna Forumkafeen. Folk er så hissige het vettu lillevenn
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 hæ http://en.wikipedia.org/wiki/Chernobyl_disaster go read orkar ikkje. eg har 1er i engelsk. men kva hadde det med saka å gjerE? Nei fytti grisen...1 på engelsk, da skal du jo såvdt greie å utale ting du "lærte" i tredje klasse
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Er kul om jeg sier at jeg er delvis tysk?' Ja, men bare om du ikke sier at jeg er oppe etter halv tolv. *legge meg* Endret 27. januar 2008 av Stonemeister
Kenny™ Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 kenny: kva eg gjer det? Unnskyld, jeg forstod ikke helt hva du skrev der, kunne du tenkt deg å skrive det på en annen måte?
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 nora90: ja det har eg kanskje, men eg har masse respekt for folk! sånn for eksempel det er visse folk eg ikkje kan fordra her inne, men eg har respekt for dei for det om
Anbefalte innlegg