Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 rasch: kven andre liksom?? eg blir jo beskyld for å vere troll uansett kva eg seier. "eg trur på gud" eg er troll! "eg pussar ikkje tennene" eg er troll! "eg plukk ikkje opp hundedriten! eg er troll! "eg trur noreg ikkje er den snillaste guten i klassen" eg er troll! Eg er jo troll UANSETT kva eg seier, kanskje på grunn av måten eg formulere meg på, men det er faen for å få litt debatt! det nyttar jo ikkje viss alle berre skal vere einig veit du ;) Det er fordi du er et troll
Stonemeister Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Wayfirth ser ut til å skrive riktig, han er akseptert. E'kke mer som skal til. OBS: Om du arver underbuksene dine, treffer på din døde bestemor, ikke kan regne ut gjennomsnitt, tror på gud, sier usmart eller lar være å pusse tennene, se bort ifra tidligere påstander. Endret 27. januar 2008 av Stonemeister
Ferchie Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Kult! Håper du finner en tøff en. Med kule neonlys og stooore vifter! Right on! hei og velkommen! Vær så snill å oppfør deg. Aldri Schnell: Meh, jeg går mine egne veier. Tror jeg liker deg allerede Wayfirth.
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 rasch: kven andre liksom?? eg blir jo beskyld for å vere troll uansett kva eg seier. "eg trur på gud" eg er troll! "eg pussar ikkje tennene" eg er troll! "eg plukk ikkje opp hundedriten! eg er troll! "eg trur noreg ikkje er den snillaste guten i klassen" eg er troll! Eg er jo troll UANSETT kva eg seier, kanskje på grunn av måten eg formulere meg på, men det er faen for å få litt debatt! det nyttar jo ikkje viss alle berre skal vere einig veit du ;) Det er fordi du er et troll Og du er ein dinosaur som kallar alle annleis tenkjande for troll
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Schnell: Meh, jeg går mine egne veier. det er slik det skal være her inne... Shnell er et untak, og aldri ta han seriøst!
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hellu, newbie. *hilse pent på*Hvor har du planer om å være aktiv på dette forumet? Denne tråden? HW-delen? OT-baren? Sport og Fritid? Seksualitet? Samfunn generelt? Tell meee!
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ny bruker som dukker opp og poster sin første post her? *skeptisk*
Skarstard Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 *snip*Eg er jo troll UANSETT kva eg seier, kanskje på grunn av måten eg formulere meg på, men det er faen for å få litt debatt! det nyttar jo ikkje viss alle berre skal vere einig veit du ;) Det er nok heller slike ting som gir folk inntrykket av du er et aldri så lite troll. Om naturvitenskap (evolusjon, i dette tilfellet): "nope eg gidd ikkje kaste vekk livet mitt på å lese om det pisset"
Wayfirth Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 då slit du De kan jo prøve å sende trussler, så skal vi se hvem som har baller nok mushi: Neh, bare hatt det nicknamet lenge nå.
Sameboe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Wayfirth: Hva er du? Hvor gammel er du? Hvor kommer du fra?
Schnell Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 wayfirth: ikke hør på rasch, han hopper litt fort
MrBjoern Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 då slit du Kanskje han ikke fyller diesel på en bensin tank, eller hva det nå var igjen
Espen pai Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Shnell: noen grunn til at du overså mitt innlegg?
mushi Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ny bruker som dukker opp og poster sin første post her?*skeptisk* Han har bare skjønt hvor de kule henger! OT: ponni fiser noe helt vilt idag! Blir gaaaal!
Eplefe Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 då slit du De kan jo prøve å sende trussler, så skal vi se hvem som har baller nok mushi: Neh, bare hatt det nicknamet lenge nå. Du skriver korrekt og bruker tegnsetting og virker til å vite hvordan forumet fungerer. Du er akseptert. Eller. Vet du hvem Darwin var?
b-real Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Ny bruker som dukker opp og poster sin første post her?*skeptisk* Han har bare skjønt hvor de kule henger! Yeah...all tha cool kids are here..
Anbefalte innlegg