Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Glad jeg ikke har noe stressende jobb Ikke at jeg får begynne enda uansett. Neida, jeg må se en fysioterapeut først.
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hadde det vært mulig å banke livskraften ut av en person over internett - hadde jeg brukt den muligheten nå.
Jann - Ove Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Blir du så sur av å igjen høre at du faktisk fortjener den straffen du ikke helt vil godta? Life sucks, get over it.
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Du begynner å gå meg på nervene, Jann-Ove. Jeg ber ikke om å høre hvor dum jeg har vært, jeg trenger hjelp med spørsmål ang. inndragelse av førerkort m.m.
j-- Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Hadde det vært mulig å banke livskraften ut av en person over internett - hadde jeg brukt den muligheten nå. Pewpew... 4k ms i ping mot vg, great!
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Noe jeg ikke har fått med meg? Når jeg tenker meg om: never mind. Don't really care.
Jann - Ove Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 (endret) Altså, ting har konsekvenser. Det er nesten bare det å irritere folk på nett som ikke har konsekvenser. Man må vite hvor grensen går, og sørge for at man ikke tilfeldigvis terger på seg en i samme nabolag. Men hvordan klarer du egentlig å ta inn over deg noe en tilfeldig fremmed på nett skriver? Det å kunne gi faen i hva andre mener uten å absolutt påpeke akkurat det (samtidig som man da falsifiserer det.) Endret 6. juli 2009 av Jann - Ove
KKake Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Nei, du er kos, og MSgpews har gått god for deg =D Aww.. Takk. Er koselig å høre slikt når man ellers sitter her og sutrer og savner.
binko Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Det ville vel vært total krise å havne utenfor. Helt. Devastating, ingen livsmening å finne. Håhnei, det går ikke nei.
dysfunctional Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Er vel bare snakk om at det er koselig når man blir likt. Er vel ingen som liker å bli mislikt.
Datasmurf Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Glad jeg ikke har noe stressende jobb Ikke at jeg får begynne enda uansett. Neida, jeg må se en fysioterapeut først. Lol, hvor kom den fra? Trodde jeg posta den liek flere timer siden o_O
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Jeg hater dere. Neida, men srsly, jeg hater noen av dere litt =D Hater du meg? ;O
binko Skrevet 6. juli 2009 Skrevet 6. juli 2009 Heh, heldigvis bumpet du den en time etter bare for å være sikker... Koselig å bli likt, jada. Men det er jo en fetisjisme, alle vil være innpå listen, sist gang brukere drev med dette endte deg i stengning av kafeen en stund. Så seriøst tar noen det. Just saying, since noone else is.
hvorre Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 (endret) Jeg hater dere. Neida, men srsly, jeg hater noen av dere litt =D Jeg tror du hater meg... Men nå var det kvelden, eller rettere sagt nattinatt for en trøtt Hvorre Endret 7. juli 2009 av Hvorre™
Shikaru Skrevet 7. juli 2009 Skrevet 7. juli 2009 http://shikaruoc.deviantart.com/art/Guybru...pwood-128557021 MONKEY ISLAND! wooh!
Anbefalte innlegg