Niqābninja Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 bazukh: Jeg føler en sterk trang til å være enig med deg. Det er ikke så rart. Da har jeg ingen problemer med å dele et rundstykke med deg. Flott noen tar ansvar for å opprettholde den nederste delen av rundstykket sin selvfølelse. Noen av jentene her som liker menn i uniform? Jeg tror jeg aldri har møtt ei jente som ikke har forkjærlighet for heite menn/kvinner i en uniform som ser bra ut.
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?!
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Jeg kan virkelig ikke tro vi har diskusjonen igjen, godt over et år etterpå. Litt kult, egentlig. Men jeg tror vi bruker forskjellige jeans. Antibac har jeg også en flaske av i hver jakke, vesker er for jenter. Vesker kan være like mye for jenter som for gutter. Jeans er jeans. Det er fortsatt samme stoff, og det stinker etter langtidsbruk. Kjempekuuuuult Manbag vet dere.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 (endret) Bazuka:Tror du må møte dama mi da;) Og jeg vet om flere også........ Endret 16. juni 2009 av Amanita Muscaria
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?! Jeg sitter med morgenkåpe på meg akkurat nå, utenpå dongeribuksen og t-skjorten. I morgen kommer jeg til å spise frokost og gjerne også lunsj i morgenkåpe. Morgenkåpe <3
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Herr Brun: møtte en liten vegg, datt ned i vekt og ble "litt" deprimert. Prøver å komme meg, skal jo fortsette med BFY til høsten.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?! Man spiser jo ALLTID frokost naken, trodde det var vanlig jeg
Eliselise Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?! Morgenkåpe er superherlig. Min ble brukt flere timer i dag.
Snurreleif Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Ja, for ikke å glemme de kanon-rosa sokkene. De er så stygge fordi folk ikke skal gidde å stjele med seg hjem. Think Pink sier jeg bare.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Såklart er det hardt og være fysiker du gjør jo masse fysiske ting :!:
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?! Mamma har fri i morra, så sitter ikke og spiser naken da. Hadde vel ikke gjort det uansett.
Jann - Ove Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Sitronsaft: 1.året er litt grusomt. Liker ikke matte, og førsteåret er mer matte enn fysikk.
Cortinarius rubellus Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Både jeg og du vet Cyph at på søndager så spiser vi frokost nakne......
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Man spiser jo ALLTID frokost naken, trodde det var vanlig jeg Hvorfor ikke? Da slipper man å sløse klær og vaskemidler, ikke sant Herr Brun?
Sitronsaft Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Er ikke fysikk en del matte også da? Forresten, noen andre enn meg som helt og fullstendig mister sin døgnrytme nå som sommeren inntreffer?
Niqābninja Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Bazuka:Tror du må møte dama mi da;)Og jeg vet om flere også........ Rundstykkene eller uniformen vi snakker om nå? Mulig jeg bare henger med en sær gjeng. Og jeg burde vel egentlig rette på det, for jeg har jo strengt tatt ikke prata om uniformer og heite damer/menn med alle jeg har møtt. Det er utrolig hvor mye en bra uniform kan gjøre, imo.
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Burde begynt på oppdatert førstepost i tradisjonell barbering-tråden, men vet ikke helt ennå om det blir så jeg adopterer den. Kniv er gøy enig. Apropos, så glemte jeg både kniv og høvel på Reitan (er på flystasjonen nå), så jeg måtte kjøpe engangshøvler i dag. For den pakken vi tar 15 spenn for på Shell, skulle kioskdama her ha 42 kroner. Jeg tror jeg anlegger skjegg.
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 Mamma har fri i morra, så sitter ikke og spiser naken da. Hadde vel ikke gjort det uansett. Du burde prøve altså.
Herr Brun Skrevet 16. juni 2009 Skrevet 16. juni 2009 I morra står jeg opp sånn, tja, 10-11-tia. Tar meg en deilig dusj, så spise god frokost i morgenkåpe. Fy faen jeg gleder meg. Hvorfor morgenkåpe? Jeg hadde heller spist naken.. eller med klær på, men morgenkåpe?! Fordi morgenkåpe er dritdigg.
Anbefalte innlegg