Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du snakker til ett kvinnfolk :ph34r:

Hun kan legge den fra seg allikevel.

jeg la den fra meg nå. Eller jeg ga resten til lillesøstra mi! =D

Skrevet
sjølkontroll har du ikke ser jeg :p måtte faktisk gi den fra deg så du ikke skulle spise mer.
nei når det kommer til den ene satanuka i måneden eier jeg ikke sjølkontroll. Er jævlig dritt, men min lillesøster fikk sjokoladen så hun ble sikkert glad og fornøyd=D
Skrevet
sjølkontroll har du ikke ser jeg :p måtte faktisk gi den fra deg så du ikke skulle spise mer.
nei når det kommer til den ene satanuka i måneden eier jeg ikke sjølkontroll. Er jævlig dritt, men min lillesøster fikk sjokoladen så hun ble sikkert glad og fornøyd=D

Samme her.. Blir sånn "sjokolade *om nom nom* Hmm... mett? nei"

Skrevet
Plasser jeg skal dra en gang i livet!:

Hong Kong

Guilin

Tokyo

Rio de Janeiro

Los Angeles

Manchester

Paris

Madrid

Sydney

Haha? Hva?

Manchester United supporter, derfor ;)

Skrevet

Skulle ønske jeg gikk på VGS igjen. Ikke noe ansvar, ingen finansielle problemer, friminutt hvert 45e minutt, fritimer, modern mekker mat hjemme, ingen husleie...

Damnit, nå ble jeg i dårlig humør :(

Skrevet

Samme her.. Blir sånn "sjokolade *om nom nom* Hmm... mett? nei"

mhm er helt fælt. Men det går jo over, men liker det ikke. Å sjokolade er blir bare drit kvalmende. Så er slitsommt:P

Skrevet

AFRICA

Its gonna take a lot to drag me away from youuuuuuu

Theres nothing that a hundred men or more could ever doooo

I bless the rains down in Africaaaaaaaaa

Gonna take some time to do the things we never had

Fått dilla jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...