Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hopp over til 2008 R2, så er du litt mer up to date ;p

Leser til fagprøve, og det er det vi kjører her på jobb, så det blir det mest "aktuelle" for min del. Men tenkte å begynne å prøve litt med nyere versjoner hjemme.

Skrevet
Google er min bestevenn. <3

Jeg antok egentlig det, hadde blitt litt småredd om du kunne det utenat.

Btw, Sommersanger anyone?

Du, da. Hva tar du meg for? Jeg ler jo av sånt.

Skrevet (endret)

Takker for respons. Spesielt lars, den sangen var bare herlig.

Det var det jeg ante kjære, takk <3

Endret av Ballus
Skrevet
Takker for respons. Spesielt lars, den sangen var bare herlig.
Hvis noen nevner sommersang så tenker jeg automatisk på den. Den har en så rolig og deilig følelse i seg som bare føles som balsam for sjelen. Du har bare lyst til å sitte på et svaberg i 25+ med en kald pils og nyte sola.
Skrevet

Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer.

En gang til? O_O

Jeg holdt definitivt lengst. De to andre tardsa her bestemte seg for å gå kosemoseoverdose på hverandre på rommet til kompisen min, og døgne alene er ikke kult. Rydda kjøkkenet, dusja og pusla rundt på rommet til jeg ikke gadd mer.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Det er vel Torg3r og Kuroi-Neko?

Skrevet
Eksamen gikk til helvete. Nå må jeg ta den til høsten istedenfor. fuck shit damn.

Jeg fikk to feil for mye på mopedlappen sist gang, var inne der nå nettopp - nå var det en feil for mye.

faen ta.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...