Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb?

Fullstendig normalt.

Skrevet (endret)
Er det normalt å være blakk en uke etter lønningsdato hver måned når man er i fast, godt betalt jobb?

Fullstendig normalt.

Definisjon av normalt plz :roll:

Wiciwato: Det avgjøres klokka 12 i kveld :)

Endret av Blarcky
Skrevet

Bare om man holder på å drukne i gjeld, noe som virker usannsynlig med tanke på hvor ung du er, er alkoholiker, shopoholiker, (en dårlig) pokeroholiker, horeoholiker eller narkoholiker.

Skrevet

Er lei av at mamma og pappa hele tiden krangler over penger. Skjønner ikke hvorfor hun presterer å bli blakk så fort hele tiden. Konseptet med å faktisk ha råd til å pusse opp før man setter igang oppussing ser ut til å være vanskelig å skjønne :dontgetit:

Skrevet (endret)
Du drar helt feil konklusjon :nei:

hva er det som er så veldig å gjemme seg for da? :p

Det var jo ikke noe som skjedde i stua, hvorfor ikke sette seg på rommet da? :ermm:

greit jeg tror på deg :p

Etter hvordan jeg har forstått det, virker det som fail å sitte på diskusjon.no mens du har dame på cam. ;)

Edit: Denne dama i denne situasjonen.

Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine :ermm:

Uff. Det er også litt fail. Ring operatøren din og få dem til å låse simkortet ditt!

Endret av Haageen
Skrevet
Liker ikke tanken på at ei jente har mobilen min og kan lese ALLE de hemmelige meldingene mine :ermm:

Uff. Det er også litt fail. Ring operatøren din og få dem til å låse simkortet ditt!

Enda værre er jo at jeg ga telefonen til hu frivillig :ermm:

Skrevet
"pokeroholiker, horeoholiker eller narkoholiker."

er dette fremmedord for bare meg? :p

Ja ;)

Hadde ikke jeg likt heller :ermm: Gjør som Haageen sier her du :thumbup:

Skrevet (endret)

WTF???

Fortell meg en god grunn til å gjøre det.

Endret av SpecialForce
Skrevet

Ok, så om jeg har forstått det riktig: Du har gitt fra deg din mobiltelefon med dine private SMS'er, bilder og kontakter frem til du får den tilbake i morgen eller noe? Way to go!

Skrevet
[quote name='Haageen'

WTF???

Puppene....

Skrevet
[quote name='Haageen'

WTF???

Puppene....

Så derfor ga du henne mobilen? Som en gave da? Eller som et løfte at hvis du gir henne ditt, gir ho deg hennes?

Skrevet
Evil boobs! Skulle vært ulovlig å bruke de feil!

Edit: Må være epic boobs?

De er, ja hva skal jeg si. Linni Meister må bli missunnelig på de... Helt naturlige er de og :)

Skrevet
[quote name='Haageen'

WTF???

Puppene....

Usikker på om jeg skjønte poenget med de der, men sier du at du ga bort mobilen en dag for å ta på puppene til en jente? Det er da ikke vanskelig å få til, men heller ikke noe å bry seg så veldig om mener nå jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...