Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hi hi. Men den verste stormen er over ser det ut til. Nei vent, den bygger seg opp igjen^^. Ligger og lusker.

Lurer på om jeg skal se på film eller noe =D.

Endret av Loveless
Skrevet

Reise! Reise! Seemann reise Jeder tuts auf seine Weise! Der eine stösst den Speer zum Mann Der andere zum Fische dann! :wee:

Jeg aner ikke hva jeg synger, eller hvor den rare B-en befinner seg på tastaturet mitt.

Skrevet (endret)

Hah, jeg har sett Rammstein i oslo spektrum. Det var så mye flammer og fyrverkeri at de som satt helt bakerst kjente varmen fra scenen. Men jeg var selvsagt på gulvet og banga.

Endret av Bytex
Skrevet
Hah, jeg har sett Rammstein i oslo spektrum. Det var så mye flammer og fyrverkeri at de som satt helt bakerst kjente varmen fra scenen. Men jeg var selvsagt på gulvet og banga.

Hear Hear. Festelig konsert.

Skrevet
Om jeg bare kunne fått sett én konsert i hele mitt liv ...

Fyttirakkern.

Vel...jeg var på denne jeg:

(crappy video)

DET var konserten sin :love:

45000 klikker fiiite mongo og moshpitten var et rene helvette å være i..christ..aldri vært med på mer gal publikum :wee:

Skrevet

Aww, hadde vært kos å se Slipknot og. Og KoRn, forsåvidt. Dog, jeg har ingen klager på moshpiten på Hatebreed, LoG, Chimaira m.fl. på Hove i fjor :wee:

Skrevet
Aww, hadde vært kos å se Slipknot og. Og KoRn, forsåvidt. Dog, jeg har ingen klager på moshpiten på Hatebreed, LoG, Chimaira m.fl. på Hove i fjor :wee:

Slipknot var bare helt ekstremt. Gjorde ingenting at Bowie avlyste for min del ^^

KoRn var...ah..Jeg sto sammen med det peneste menneske jeg kan huske og vrææælte tekstene..hun var så nydelig at jiiiiiiiiiiiizzzz..

Faen..jeg må få kommet meg på en festival i sommer :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...