Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ingen her som slår min pers på 215 på en serie.

Akkurat nå som jeg skulle til å skryte av mine 196 poeng :p

Kan trøste deg med at jeg har vært med i klubb i 2 år :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men så bruker jeg ikke FF FFS

Koster ikke mye båndbredde å laste ned FFS ;)

Også har jeg jo sagt til deg at FF bruker for mye ressurser på denne maskinen til at jeg skal gidde å laste den ned uten noen gevinst til meg selv.

Skrevet
Men så bruker jeg ikke FF FFS

Koster ikke mye båndbredde å laste ned FFS ;)

Også har jeg jo sagt til deg at FF bruker for mye ressurser på denne maskinen til at jeg skal gidde å laste den ned uten noen gevinst til meg selv.

Husken min varierer etter emne faktisk, så nå vet jeg det :p

Skrevet

Fallout 3 er kjedelig, folka der tåler jo 7-8 skudd med pistol før de stryker og når du plutselig bare går det så mister du hodet. Huff nei, lenge leve call of duty og css

Skrevet

Jeg har i grunn skumle planer om å bortføre Rybak og ikke slippe han fri før alle radiostasjonene i hele verden har lovet å ikke spille Fairytale mer!

Noen som vil joine in? :thumbup:

Skrevet
Jeg har i grunn skumle planer om å bortføre Rybak og ikke slippe han fri før alle radiostasjonene i hele verden har lovet å ikke spille Fairytale mer!

Where do i sign?

Skrevet

Synes egentlig Grand Prix - bidragene ikke er noe særlige (bortsett fra noen få). Kanskje fordi jeg ikke er liker typen musikk eller blir kjelden hørt på.

Hvilke sanger liker dere best, av semi/finalistene?

Skrevet

Synes egentlig Grand Prix - bidragene ikke er noe særlige (bortsett fra noen få). Kanskje fordi jeg ikke er liker typen musikk eller blir kjelden hørt på.

Hvilke sanger liker dere best, av semi/finalistene?

Rybak

og

Bosnia!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...