Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norsk.

Det er da ikke så ille, hvis man sammenligner det med matematikk.

Kunne godt tenkt meg norsk og, egentlig. Hadde vært digg med en karakter-boost (forhåpentligvis) i det faget.

Fikk 4 om jeg husker rett. På prøvemuntlig kom jeg opp i Engelsk og fikk bra karatker, så på muntlig eksamen kom jeg opp i Naturfag. Det er ikke mitt sterkete fag, men jobba som f husker jeg (med feber) og fikk akkurat 4.

 

:)

Lenke til kommentar
Fikk 4 om jeg husker rett. På prøvemuntlig kom jeg opp i Engelsk og fikk bra karatker, så på muntlig eksamen kom jeg opp i Naturfag. Det er ikke mitt sterkete fag, men jobba som f husker jeg (med feber) og fikk akkurat 4.

 

:)

Ikke dårlig, ikke dårlig. Jobbe med eksamen med feber er jo ikke akkurat drømmesituasjonen, og det at du fikk 4 i samme slengen er virkelig bra, syns jeg.

 

Naturfag som muntlig eksamen hadde vært digg, men matematikk hadde vært bedre syns jeg. Har fått høre fra diverse kilder at det er det "enkleste". Om det er sant kan jeg ikke uttale meg på.

Lenke til kommentar

Ah. Ungdomsskolen. Jeg kom opp i engelsk skriftlig, valgte en oppgave hvor vi skulle skrive en fantasy-historie, skrev 12 sider, men fikk dårlig karakter fordi det var for fantasifullt med alver og magi og drager og sånn -_-

Når bildet ved siden av oppgaven er av bok-coveret til LotR og ei Harry Potter-bok, så er det da fantasy, og da får jeg pes fordi jeg er for fantasifull?!

Jævla analfabeter ><

 

Gah, jeg blir så pissed når jeg tenker tilbake.

Lenke til kommentar
Fikk 4 om jeg husker rett. På prøvemuntlig kom jeg opp i Engelsk og fikk bra karatker, så på muntlig eksamen kom jeg opp i Naturfag. Det er ikke mitt sterkete fag, men jobba som f husker jeg (med feber) og fikk akkurat 4.

:)

Ikke dårlig, ikke dårlig. Jobbe med eksamen med feber er jo ikke akkurat drømmesituasjonen, og det at du fikk 4 i samme slengen er virkelig bra, syns jeg.

Naturfag som muntlig eksamen hadde vært digg, men matematikk hadde vært bedre syns jeg. Har fått høre fra diverse kilder at det er det "enkleste". Om det er sant kan jeg ikke uttale meg på.

Matte muntlig er nok ikke så vanskelig, selv om man ikke er glad i faget. Hvis du kommer opp i matte skritflig så får du en haug oppgaver i fanget du må løse. Fordelen med muntlig er jo at du sitter og løser oppgaver hjemme, deretter presenterer hele bula foran sensor på skolen. Du bare snakker og fremfører en sak. Dette er virkelig fordelen med muntlig spør du meg. Mange synes det er jævlig å stå foran folkemengde (eller bare en-to-tre person(er), kanskje verre), men alt i alt er det faktisk lettere. Du trenger jo ikke løse noe.

Lenke til kommentar
Matte muntlig er nok ikke så vanskelig, selv om man ikke er glad i faget. Hvis du kommer opp i matte skritflig så får du en haug oppgaver i fanget du må løse. Fordelen med muntlig er jo at du sitter og løser oppgaver hjemme, deretter presenterer hele bula foran sensor på skolen. Du bare snakker og fremfører en sak. Dette er virkelig fordelen med muntlig spør du meg. Mange synes det er jævlig å stå foran folkemengde (eller bare en-to-tre person(er), kanskje verre), men alt i alt er det faktisk lettere. Du trenger jo ikke løse noe.

Ja, det er derfor jeg kunne tenkt meg matematikk som muntlig. Løs oppgaver hjemme og presenter det for sensoren som du sa, alt i alt så vil det nok være enklere enn å presentere forfattere fra gammeltav i 20 minutter hvis man får norsk som muntlig.

Men vi får se. Tar det som kommer....

 

...antar jeg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...