Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minner meg på at jeg burde lese mer om design av brukergrensesnitt.

Skremmende tørt stoff.

Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant.

*hate pensum*

Skrevet
Hei alle sammen :) Har alle en fin kveld? Noen som har noe spennende/interessant å si?

Hei, Nora, jeg har det fint i allefall :). Ja jeg har halv dag på skolen i morra, okay ikke så spenende men jeg trenger ikke å sitte på skolen å glo i hele morra i :fun:

Skrevet
Heldiggris :) Dagen min begynner med en historieprøve som jeg ikke har fått lest ferdig på... Det er ikke spennende :( Men god sovemedisin :D

Ja synes jeg var heldig med den.

Hvilken historie er det snakk om btw? Jeg er et WWII-orakel.

Skrevet

Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get.

Skrevet
Lærte her om dagen at hunder er allergisk mot humle og kan faktisk dø av øl, hvis de drikker for mye. Hva jeg kan!
Er det derfor de blir så fort fulle kanskje?

Humle (Humulus lupulus) kan føre til akutt hypotermi hos hunder. Spesielt mynder ser ut til å være overfølsomme, men alle hunder bør holdes vekk fra denne planten (selv etter at den har vært benyttet til produksjon av øl).

Hypotermi er nedkjøling right?

Skrevet

Skremmende tørt stoff.

Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant.

*hate pensum*

Hva studerer du? Og hvor?

Skrevet
Får brukernavnet mitt meg til å virke useriøs?

Ja.

Jeg tenker på Lommemannen når jeg ser det...

*Stort glis*

*skulepå*

Er jeg virkelig interresant?

Skrevet

Skremmende tørt stoff.

*hate pensum*

Hva studerer du? Og hvor?

Multimedieteknologi førsteåret ved HiNT Steinkjer

Skrevet
Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get.
...Ja, nå når jeg tenker meg om. Jeg kan den katolske messe utenat og. Både presten sin del og det publikum (menigheten?) skal si.
Skrevet
...Ja, nå når jeg tenker meg om. Jeg kan den katolske messe utenat og. Både presten sin del og det publikum (menigheten?) skal si.

stakkars du :(

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...