Snorre Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg vet at hunder kan dø av for mye sjokolade (kakao). Hah, og jeg har ikke hund en gang.
L4r5 Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 sikkert dødsrå på urdu Garantert. Kan du den på urdu?
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Får brukernavnet mitt meg til å virke useriøs? Ja. Jeg tenker på Lommemannen når jeg ser det... *Stort glis*
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Minner meg på at jeg burde lese mer om design av brukergrensesnitt. Skremmende tørt stoff. Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant. *hate pensum*
Sirslask Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Hei alle sammen Har alle en fin kveld? Noen som har noe spennende/interessant å si? Hei, Nora, jeg har det fint i allefall . Ja jeg har halv dag på skolen i morra, okay ikke så spenende men jeg trenger ikke å sitte på skolen å glo i hele morra i
Kexxy er sexxy! Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Kjetteri? :SJeg ser helst at du ikke sprer mer falsk propaganda om denne "brødboksen". Liten størrelse slik at du ikke kan ta eksakte mål, i tilfelle du fant ut at du ville kopiere..
edge Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Heldiggris Dagen min begynner med en historieprøve som jeg ikke har fått lest ferdig på... Det er ikke spennende Men god sovemedisin Ja synes jeg var heldig med den. Hvilken historie er det snakk om btw? Jeg er et WWII-orakel.
Eplefe Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get.
dysfunctional Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Får brukernavnet mitt meg til å virke useriøs? Ja. Jeg tenker på Lommemannen når jeg ser det... *Stort glis* *skulepå*
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 sikkert dødsrå på urdu Garantert. Kan du den på urdu? dessverre men du kan spørre en urder
mushi Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Lærte her om dagen at hunder er allergisk mot humle og kan faktisk dø av øl, hvis de drikker for mye. Hva jeg kan!Er det derfor de blir så fort fulle kanskje? Humle (Humulus lupulus) kan føre til akutt hypotermi hos hunder. Spesielt mynder ser ut til å være overfølsomme, men alle hunder bør holdes vekk fra denne planten (selv etter at den har vært benyttet til produksjon av øl). Hypotermi er nedkjøling right?
Herr Brun Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Minner meg på at jeg burde lese mer om design av brukergrensesnitt.Skremmende tørt stoff. Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant. *hate pensum* Hva studerer du? Og hvor?
Bukselomme Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Får brukernavnet mitt meg til å virke useriøs? Ja. Jeg tenker på Lommemannen når jeg ser det... *Stort glis* *skulepå* Er jeg virkelig så interresant?
Datasmurf Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Minner meg på at jeg burde lese mer om design av brukergrensesnitt.Skremmende tørt stoff. Amerikanere bruker jo 10-12 sider på å komme til grøten, og så 10-12 sider til med å gå rundt den, før de endelig kommer med noe relevant. *hate pensum* Hva studerer du? Og hvor? Multimedieteknologi førsteåret ved HiNT Steinkjer
Eplefe Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get....Ja, nå når jeg tenker meg om. Jeg kan den katolske messe utenat og. Både presten sin del og det publikum (menigheten?) skal si.
Fredrik Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Så tilfredsstillende. Jeg har flyttet og ryddet musikk. Ren playlist. <3
mushi Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg lagde den heftige bil-quizen på aftenposten igår, men den har ikke blitt godkjent enda
Espen pai Skrevet 23. januar 2008 Skrevet 23. januar 2008 Jeg kan ikke noe for å huske sånne bønner. Husker i hvert fall tre til. Nemlig. Ene på norsk, engelsk og latin, andre på engelsk og norsk, og tredje på norsk. Også kan jeg visst ave maria på engelsk og. 10 år på katolsk skole, and that's what you get....Ja, nå når jeg tenker meg om. Jeg kan den katolske messe utenat og. Både presten sin del og det publikum (menigheten?) skal si. stakkars du
Anbefalte innlegg