Kammizez Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Adrenalin er vel stort sett et tegn på fare, så det er vel ikke utelukkende positivt. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hvis du for eksempel prøver å sove, men du får det ikke til. Åsså skjønner du at hvis du begynner å stresse, så får du ihvertfall ikke sove -- så da begynner adrenalinet å pumpe fordi du blir frustrert. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor selges ikke klementiner året rundt? Hele mitt vitamin-C inntak skjer i løpet av november og desember. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor selges ikke klementiner året rundt? Hele mitt vitamin-C inntak skjer i løpet av november og desember. Hvorfor gjør jeg ikke noe ut av livet mitt. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor selges ikke klementiner året rundt? Hele mitt vitamin-C inntak skjer i løpet av november og desember. Det tviler jeg sterkt på. Det er da c-vitaminer i MYE annet enn bare klementiner lille venn. Hvorfor gjør jeg ikke noe ut av livet mitt. Fordi du alt har gjort masse? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Fordi du alt har gjort masse? Nja... Neida, var ikke ment som klaging, trodde det var morsomt. Men! Jeg har et lite problem! For jeg skulle hatt med urin til fastlegen. Noen som vet om noe jeg kan putte urin i? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Nja... Neida, var ikke ment som klaging, trodde det var morsomt. Men! Jeg har et lite problem! For jeg skulle hatt med urin til fastlegen. Noen som vet om noe jeg kan putte urin i? Urinblære. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Nja... Neida, var ikke ment som klaging, trodde det var morsomt. Men! Jeg har et lite problem! For jeg skulle hatt med urin til fastlegen. Noen som vet om noe jeg kan putte urin i? urinblære funker, eller et tomt, godt vasket pilleglass? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Urinblære? Tror dere vil meg vondt, jeg. Får ta et av syltetøyglassa. Går sikkert bra, hvis jeg vasker det på maks varme? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Morsomt kafe-samtale, forresten. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Urinblære? Tror dere vil meg vondt, jeg. Får ta et av syltetøyglassa. Går sikkert bra, hvis jeg vasker det på maks varme? Finnes sikkert en oppskrift på nettet, hvordan få et vessel rent for urinprøve. Hva med å bare koke faenskapet? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Har forumet et motto? Hvis ikke, så burde det ha det.. Hadde vært artig. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Finnes sikkert en oppskrift på nettet, hvordan få et vessel rent for urinprøve. Hva med å bare koke faenskapet? Ja, takk for tips. Det gjør jeg. Da må man være sikker. Har forumet et motto? Hvis ikke, så burde det ha det.. Hadde vært artig. Burde vært en veileder ja. Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Kan vi ikke bare bruke signaturen til Mac? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Bytte ut "jeg" med "vi"? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hehe. Er fra en av de bedre bøkene jeg har lest, da. Morsomme, iaf. Doppler av Erlend Loe. Glad i mennesker jeg, da. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Hvorfor selges ikke klementiner året rundt? Hele mitt vitamin-C inntak skjer i løpet av november og desember. Damn it. Nå må jeg opp på butikken for å kjøpe klementiner... Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Erlend Lo er genial. Digger "L" Lenke til kommentar
Pettersenper Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 Erlend Lo er genial. Digger "L" HEI HEI HEI! Erlend Loe ... Og detektor, og naiv.Super Lenke til kommentar
Melilot Skrevet 13. november 2013 Rapporter Del Skrevet 13. november 2013 (endret) Har ikke lest de. EDIT: Tror MacMagnus koker urinvessel Endret 13. november 2013 av Melilot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg