Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

Hva er galt med Pia Tjelta? :ohmy:

Og Ida2/3? (da blir de i alle fall oppkalt etter forumfolk)

Edit: Nei. Kall de to andre for Melborg og Mil(l)borg. Ja, det er faktisk noen (gamlinger) som heter det.

Endret av Slettet+5132
Skrevet

This was a triumph, I'm making a note here: Huge success

(okei, middels suksess siden jeg failet med den hvite glasuren. Whatever! Gjør det bedre neste gang!)

fndw6.jpg

Skrevet

Kall den ene for Maria Amelie og sperr den ute fra buret inntil den kommer med papirer til deg.

Nice one.

Både Ida2 og jeg heter forresten Elisabeth også, så.

Skrevet (endret)

Jeg er kresen på navn fant jeg ut, men har en Maria Amelie også nå. :p Fikk lyst på sjokoladekake, slem Eplefe.

Edit: Ida ble til Ida Elisabeth

Endret av Nochan
Skrevet

Fatter ikke hvordan den lille nesa mi greier å produsere LITERVIS med snørr, jeg. Enten jeg nyser eller blåser, det blir jo aldri slutt på det.

Skrevet

Fatter ikke hvordan den lille nesa mi greier å produsere LITERVIS med snørr, jeg. Enten jeg nyser eller blåser, det blir jo aldri slutt på det.

ta deg en dusj og gå deg en tur, det hjelper.....

Skrevet (endret)

Sto akkurat 50 minutter i dusjen, det var den beste dusjen jeg kan huske. Alt klarnet opp i hodet igjen. Og nå sitter jeg og nyser på nytt :p

Venstreøyet renner hele tiden også, så jeg ser ut som et flykræsj i trynet. Altså ikke store forskjellen fra før.

Endret av Bytex
Skrevet

Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken?

Nei, men jeg vet om noen i Malaysia.

Send link? :)

Skrevet

Noen som vet om noen fabrikker i Asia som leverer pc deler rett fra fabrikken?

Nei, men jeg vet om noen i Malaysia.

Hmm, når meldte Malaysia seg ut av Asia?

Må ha gått glipp av noe her. :tease:

Skrevet

Sto akkurat 50 minutter i dusjen, det var den beste dusjen jeg kan huske. Alt klarnet opp i hodet igjen. Og nå sitter jeg og nyser på nytt :p

Venstreøyet renner hele tiden også, så jeg ser ut som et flykræsj i trynet. Altså ikke store forskjellen fra før.

Vi kunne ha byttet..jeg vil gjerne være litt syk en periode,syns det har vært for lenge siden sist nå.

Gjest Slettet-J0FoqSqMwq
Skrevet

Høyreøyet mitt renner heletiden. Og Venstre og Høyre nesebor bytter på å gi meg rennende snørr.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...