Niqābninja Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 (endret) Mm.. Men noen kan også bare være sære. edit: Altså, hvem er det som prøver sjekke opp en telefonselger da? O.o Endret 29. september 2008 av basskuk Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Ah. Typisk. I morgen skal min gruppe (som kun består av meg og en annen jente) presentere sitt arbeide for klassen. Det er ikke et veldig stort arbeide, men det er noe som må gjöres ferdig og finpusses i dag. Et problem: Halve gruppa (d.v.s. denne jenta) er ikke å se her! Jeg håper virkelig at hun dukker opp, ellers blir jeg skuffa. Hun sendte meg en e-post med sin del av arbeidet, men det later til at hun har misforstått meg. Hun har nemlig skrevet mye av det samme som jeg allerede har skrevet OG vist henne. Håper virkelig dette ordner seg. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Mm.. Men noen kan også bare være sære. edit: Altså, hvem er det som prøver sjekke opp en telefonselger da? O.o Hadde jeg visst at det var deg, ville jeg prøvd å sjekke deg opp på flekken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 edit: Altså, hvem er det som prøver sjekke opp en telefonselger da? O.o Enten en som prøver å være orginal, eller så er han jææævlig desp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Lykke til, Tommy! Ha ha, jeg har endelig funnet ut hva jeg prater når jeg slår om for å gjøre meg forstått utenfor Trøndelags grenser I følge flere av jentene på festen på lørdag, snakker jeg lørenskogsk Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 edit: Altså, hvem er det som prøver sjekke opp en telefonselger da? O.o Enten en som prøver å være orginal, eller så er han jææævlig desp. er det en jente. så er det akkurat det samme for meg! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Ah. Typisk. I morgen skal min gruppe (som kun består av meg og en annen jente) presentere sitt arbeide for klassen. Det er ikke et veldig stort arbeide, men det er noe som må gjöres ferdig og finpusses i dag. Et problem: Halve gruppa (d.v.s. denne jenta) er ikke å se her! Jeg håper virkelig at hun dukker opp, ellers blir jeg skuffa. Hun sendte meg en e-post med sin del av arbeidet, men det later til at hun har misforstått meg. Hun har nemlig skrevet mye av det samme som jeg allerede har skrevet OG vist henne. Håper virkelig dette ordner seg. Er dette det man kan kalle ....... EID!? Hvor lang tid har dere hatt på dette? For hvis hun har vært fraværende fra gruppearbeidet kan du bare si ifra til faglærer at du har jobbet alene. Og at denne jenta ikke har fulgt med da du har gitt henne innstrukser på hva hun skal gjøre.^^ edit: Altså, hvem er det som prøver sjekke opp en telefonselger da? O.o Enten en som prøver å være orginal, eller så er han jææævlig desp. er det en jente. så er det akkurat det samme for meg! Du er desperat du^^ Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Mulighetene er større om man er desperat! Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Mulighetene er større om man er desperat! Mulighetene er kanskje større, men det bringer med en hel haug med uante ting, i dette tilfellet damer, som du ikke vil møte på x) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 I hvilket fylke / kommune ligger Stavern? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Enten en som prøver å være orginal, eller så er han jææævlig desp. Heh. Jeg blei invitert på fisketur av en som vissnok hadde sett A Clockwork Orange på kino O.o Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 I hvilket fylke / kommune ligger Stavern? Google is your friend^^ Det var det min IKT-lærer spammet oss med i klassene da han ikke hadde svaret på ting selv:) Lenke til kommentar
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Deilig med høstferie altså! Sto opp nå, and I'm feeling gooood Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hadde jeg orka å åpne google, hadde jeg ikke spurt her Det tar jo så mye lengre tid, ha ha ha Ah, i Larvik i Vestfold, slik jeg innbilte meg. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Deilig med høstferie altså! Sto opp nå, and I'm feeling gooood Har 2 ord som jeg vil korte ned til ett; FU... Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Deilig med høstferie altså! Sto opp nå, and I'm feeling gooood Enig. Helt til mor ringte og sa at hun var på vei hjem, fordi jeg skulle hjelpe til å handle, lage mat og henge opp gardiner og masse annet. Så må jeg skrive en haug med jobbsøknader, lage meg CV og stikke ned på senteret å levere søknadene og levere laptopen min. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hadde jeg orka å åpne google, hadde jeg ikke spurt her Det tar jo så mye lengre tid, ha ha ha Ah, i Larvik i Vestfold, slik jeg innbilte meg. Er et stykke mellom Larvik og Stavern da. Men begge ligger i Vestfold ja Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Enten en som prøver å være orginal, eller så er han jææævlig desp. Heh. Jeg blei invitert på fisketur av en som vissnok hadde sett A Clockwork Orange på kino O.o Dæven. o.0 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 Hadde jeg orka å åpne google, hadde jeg ikke spurt her Det tar jo så mye lengre tid, ha ha ha Ah, i Larvik i Vestfold, slik jeg innbilte meg. Er et stykke mellom Larvik og Stavern da. Men begge ligger i Vestfold ja Vel, ifg. Wiki så ligger Stavern i Larvik, sør for Larvik Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. september 2008 Rapporter Del Skrevet 29. september 2008 HAHA:P.. du har jo egentlig ikke lov til det å snakke privat med kundene vel? (om du ikke jobber som telefonselger for en tobakksfabrikk ) jaja.. alltids deilig å snakke/hjelpe en koslig elev/lærer:) gjør alltid godt på humøret! for en uke siden kom det en lærer inn med rose til oss(it folka) pga vi var så flinke og snille fikk jeg tåre i øya! IT folka på min skole er hjernedøde, de klarer ikke noe. Og dette er sant, de skulle fikse nettet på pcn min, og klarte det ikke, da jeg tok saken i egne hender fikk jeg se resultater. Og nylig så slutte hele gjengen, det ble for mye å gjøre for dem. Jeezez, ekke rart da de alle var utrolig dårlige i hva de holdt på med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg