Gå til innhold

VG's reklame: Stille i Fjøset (elns)


Gjest Slettet-EIV2CS

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Noen som har skjønt poenget? Joda til slutt er det bare tre lsk-supportere igjen. Har de ventet til siste t-bane for å se vif-supportern drite seg ut? Nei? Hvorfor blir da ikke dagen den samme uten vg? Jeg sitter igjen med flere spørsmål enn svar!

 

Nice reklame btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De synger vel "nå er det stille i fjeset" ?

Fjøset ja. LSK er bondefolk, VIF er byfolk.

 

Jeg har ikke skjønt poenget med reklamen. Den er forøvrig elendig, en av de reklamene som får meg til å skru av lyden / bytte kanal.

 

Bondefolk? Noen gang vært i Lillestrøm du eller? Hater Oslo folk som kaller alle som ikke bor midt i storbyen for bønder..

Lenke til kommentar
De synger vel "nå er det stille i fjeset" ?

Fjøset ja. LSK er bondefolk, VIF er byfolk.

 

Jeg har ikke skjønt poenget med reklamen. Den er forøvrig elendig, en av de reklamene som får meg til å skru av lyden / bytte kanal.

 

Bondefolk? Noen gang vært i Lillestrøm du eller? Hater Oslo folk som kaller alle som ikke bor midt i storbyen for bønder..

Ja, jeg har vært i lillestrøm. Ja det er bondeland.

Lenke til kommentar
Han vil jo bli kvitt supporterne, så han kan få lese avisen sin i fred. Så han hjelper til.

 

Det er sånn jeg har forstått det også.

Når det plutselig blir helt stille så sier han "stille i fjøset" og leser avisen sin i fred.

Han var sikkert lei disse forbanna fotballnerdene

Lenke til kommentar

Jeg skjønner det fortsatt ikke. Han vil bare få ro slik at han kan lese avisen sin sier dere? Og måten han prøver å oppnå dette på er å lage masse ablegøyer og tiltrekke oppmerksomhet til seg selv. Det strider i hvertfall mot all min logikk.

Det er jo absolutt en genial måte å få dem til å være der litt lenger for å se litt mer på "hva denne idioten holder på med"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...