Gå til innhold

PS3 tukter Xbox 360 i Norge (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir solgt nesten dobbelt så mye need for speed pro street til ps3 som 360. Av en eller annen grunn blir jeg mer stolt av 360 eiere da.. :p Neida, jeg hadde tenkt til å kjøpe dette spillet selv, men det har dukket opp så mye annet...

Spillmagasinets artikkel om dette er ganske misledende synes jeg forresten.

 

[qoute]noe som ikke er så aktuelt for X360 siden spillene der har soner.

Ca halvparten av alle 360 spill er sonefrie da. Er bare å gå på en wikipediaside for å sjekke hvilke.

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Jeg tror at dette har med at folk som har hatt PS3 endelig får noen gode spill og er derfor mer villige til å åpne lommeboken enn 360 eierne som allerrede har en god spillkolleksjon. KOmmer nok til å jevne seg ut ganske snart vil jeg tro.

 

Veldig bra argument ;) For mine ører hørtes det rimelig ut. Men om det jevner seg ut eller ikke vet jeg ikke, men at det er en del av grunnen er nok kanskje riktig!

Lenke til kommentar

Dette er som forventet og ingenting i forhold til hva 2008 vil innebære, det er en grunn til at Sony dominerer konsollmarkedet og det er spilltitler og gjett om det kommer for alvor i 2008 ! Eneste konsollen som kan ha noe sjans er vel Wii som appelerer til en viss målgruppe men PS3 kan faktisk ta over den med Eye.

Lenke til kommentar

Avean: Så det du sier er at siden PS3 selger flere multiplatformspill enn xbox360 hos EN kjede, ja så er det et tegn på at PS3 vil være best i alt i 2008?

 

Logikken finnes ikke :).

 

EDIT: Om man leser 2 poster oppover ser man hva man IKKE skal gjøre i denne tråden. 1 innlegg er av naturlige grunner slettet, dont push it.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Dette er som forventet og ingenting i forhold til hva 2008 vil innebære, det er en grunn til at Sony dominerer konsollmarkedet og det er spilltitler og gjett om det kommer for alvor i 2008 ! Eneste konsollen som kan ha noe sjans er vel Wii som appelerer til en viss målgruppe men PS3 kan faktisk ta over den med Eye.

 

Det 2008 greiene ligner mistenkelig på 23 Mars argumenteringen.

 

X360 solgte sitt, Wii solgte sitt, men når 23 Mars kom skulle begge 2 bukke under kraftig og PS3 skulle være ledene på slutten av 2007.

 

Nå er det flyttet til 2008. Har du noen spesiell grun til at massen skal springe til PS3? Jeg kan ikke se at titler som Metal Gear Solid 4, GT5, Killzone 2 eller noen av de andre titlene skulle være så appelerende til massen at den tok knekken på 2 konkurenter.

 

Underbygging av påstander er noe dette forumet i mange grader mangler. Det og henvisning til nøytrale kilder.

 

Jeg er enig i at kilden til dette er rimelig tynn og dårlig basert. Men likte en liten utalelse som kom i slutten:

 

"– De som har PS3 har litt lavere terskel for å kjøpe spill, for de er sultne på gode spill."

 

Så der kan vi vel kanskje ha løsningen, folk kjøper en PS3, tenker "dam jeg har kjøpt kattai sekken" men kjøper fremdeles middelmådige spill for å være sikker på at "katta i sekken" skal bli til noe gull. Kanskje :p

Lenke til kommentar
Så der kan vi vel kanskje ha løsningen, folk kjøper en PS3, tenker "dam jeg har kjøpt kattai sekken" men kjøper fremdeles middelmådige spill for å være sikker på at "katta i sekken" skal bli til noe gull. Kanskje :p

Hvilke av disse spillene er "middelmådige"?

faro-564x376.jpg

 

Gamer.no's egne karakterer:

Simpsons: 5/10

FIFA: 7/10

Need for Speed: ProStreet: 5/10

PES 2008: 7-8/10

Lego Star Wars: The Complete Saga: 8/10

Call of Duty 4: 9/10

Assassin's Creed: 7/10

Guitar Hero 3: 8/10

 

Jeg er med på NFS:PS og Simpsons, men de resterende er langt i fra det jeg ville kalt middelmådige.

Endret av Tharos_
Lenke til kommentar

Kanskje ta med hele avsnittet fremfor fragmenter. Er en kommentering av et utsagn men jeg kommer ikke med noen direkte påstander om at der er noen middelmådige spill til PS3, men at PS3 har sin del med middelmådige, ja det er klart. Som FEAR, Need for Speed, The Simpsons game og Lair.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...