Dragoncrest Skrevet 7. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 7. desember 2007 (endret) Kjøper de fleste HD DVDene mine fra USA (fra Amazon.com, Deepdiscount.com eller DVDpacific.com), der koster de fleste utgivelsene rundt 19-20 $. Det vil si rundt 100 lappen for en film, så og si det samme som å kjøpe en billig film på platekompaniet f.eks. Du må selvsagt betale frakt også, men det trenger ikke være mer enn rundt 30 kroner. HD DVD er sonefritt, i motsetning til Blu-ray, så du trenger ikke kjøpe det i butikk her. Hvor mye blir frakt på en ordere på f.eks 2 - 3 filmer hos Deepdiscount? ~ Mortis360 Deepdiscount bruker vist en utregning basert på verdien på ordren : $0 - $25 : $5.95 $25.01 - $50.00 : $8.95 $50.01 - $100.00 : $12.95 $100.01 - $249 : $16.95 Over $249 : $39.95 Dette er da billigste alternativ og skal bruke mellom 10 - 20 dager. 2 filmer blir kostende mellom 25-50$ skulle jeg tro, altså 8.95$ (48 kroner). Endret 7. desember 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 8. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2007 Jeg kjøpte min HD DVD spiller fra Expert den 051007. Men har mistet kvitering... Om jeg drar til expert kan dem skrive ut en ny til meg da? Eller enda bedre hjelpe meg med å fylle ut et slikt skjema? Lenke til kommentar
iCar Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Angående det Expert tilbudet: Er det dyrere å kjøpe fra butikk enn på nett? Hvis jeg velger å bestille fra nett og ber om henting i butikk, vil jeg da kunne få kjøpt den samme dagen fra butikk, hvis de har på lager ,eller sendes den til butikken fra en eller annen lager noe som kan ta et par dager? Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 10. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2007 Angående det Expert tilbudet: Er det dyrere å kjøpe fra butikk enn på nett? Hvis jeg velger å bestille fra nett og ber om henting i butikk, vil jeg da kunne få kjøpt den samme dagen fra butikk, hvis de har på lager ,eller sendes den til butikken fra en eller annen lager noe som kan ta et par dager? Vet ikke selv, vil nok anbefale å bare ta kontakt med de for å sjekke. Var vel noen i denne tråden som mente at tilbudet ikke var i butikk lengre, så det kan hende at dette kun er et tilbud som gjelder i nettbutikken. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 22. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2007 Noen som i det hele tatt har fått de 5 lovede filmer til nå? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2007 Noen som i det hele tatt har fått de 5 lovede filmer til nå? Har ikke motatt de enda, men det står på dokumentet man sender inn at det kan ta en måned. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
master_al Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Noen som har fått de 5 filmene nå da, venter fortsatt tatt ca. 28 dager nå... Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 5. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2008 Send PM om noen ønsker å kjøpe min HD Add on. Mint med original-embalasje og kvittering. Filmene Anchor Man og Transformers kan også legges med ved et lite pristillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 9. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2008 Etter litt om og men og vurdert om jeg skal bygge meg htpc med innebygd hd dvd-rom eller ryktet om Xbox 360 Ultimate med innebygd hd dvd-spiller (som det vel ikke ble noe av) bestemte jeg meg (endelig) for å bestille med hd dvd add on til 360. Bestillte filmene Oceans 11-13-box, Bourne-filmene og Fear and Loathing in Las Vegas. Dette blir nice:) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2008 Noen som har hørt noe fra HD DVD Europe angående disse 5 filmene? Har gått en måned for meg nå, venter fortsatt. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
iCar Skrevet 16. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2008 Noen som har hørt noe fra HD DVD Europe angående disse 5 filmene? Har gått en måned for meg nå, venter fortsatt. ~ Mortis360 En her på hw som i alle fall har fått dem etter litt problemer med Posten:) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=885596 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 17. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2008 Annonse fjernet MVH KVTL Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 18. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk mine filmer i går! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. januar 2008 Fikk mine filmer i går! Når sendte du inn lappen til HD DVD Europe? Hadde du noe problemer med tollen på disse filmene? ~ Mortis360 Lenke til kommentar
SidVicious Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 ADVARSEL: Ikke bestill Full Metal Jacket! Denne er det utrolig dårlig bilde på. Er visst en Deluxe utgave ute som er mye bedre. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 31. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 31. januar 2008 Noen flere som bestilte rett før jul, som har fått de filmene, tror det nå har godt over 1 mnd, har ikke hørt noe enda om de filmene? Lenke til kommentar
sehanssen Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Noen flere som bestilte rett før jul, som har fått de filmene, tror det nå har godt over 1 mnd, har ikke hørt noe enda om de filmene? Sendte inn bestillingen rundt 15.des... fortsatt ikke hørt eller sett noe! Lenke til kommentar
iCar Skrevet 6. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2008 Noen flere som bestilte rett før jul, som har fått de filmene, tror det nå har godt over 1 mnd, har ikke hørt noe enda om de filmene? Sendte min også rundt en tiden ja, ikke hørt noe enda... Sendte inn bestillingen rundt 15.des... fortsatt ikke hørt eller sett noe! Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Noen som har hørt noe??? jeg bestilte rund 14-16 desember. Høres ut som at mange har bestilt før jul Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 For folk som vil oppleve noe stort. Se Transformers HD-Dvd på en HD-tv. Oh mother of..... for et SINNSYKT bra bilde!! Denne filmen er et must bare for å kjenne haken falle ned i fanget. Mens haken er der nede, fyll kjeften med popcorn og heis kjeven opp igjen. Skyll ned med saft, og nyt bildet. Det er uten tvil det råeste jeg har sett fra High Definition verden så langt. Og jeg har en del Blu-Ray og HD-Dvd filmer stående i hyllen her, men ingen ting er på høyde med Transformers HD-Dvd. Herved anbefalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå