Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: ProStreet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en av de heldige som faktisk trivdes i Underground til Carbon. Grei underholdning, råtøffe biler og morsom kjøring. Vil jeg ha en simulator så spiller jeg Racer, eller kanskje Test Drive Unlimited som er noe mer realistisk enn NFS-serien. Allikevel finnes det noen negative sider.

 

Mitt ideelle neste spill i NFS serien ville sett slik ut:

 

- Dagtid og natt

- Ikke bare gateløp, gjerne på racerbaner og på landet også.

- Mindre trafikk og styr (fikk sjokk når det var trafikk i dragrace)

Lenke til kommentar
Jeg er en av de heldige som faktisk trivdes i Underground til Carbon. Grei underholdning, råtøffe biler og morsom kjøring. Vil jeg ha en simulator så spiller jeg Racer, eller kanskje Test Drive Unlimited som er noe mer realistisk enn NFS-serien. Allikevel finnes det noen negative sider.

 

Mitt ideelle neste spill i NFS serien ville sett slik ut:

 

- Dagtid og natt

- Ikke bare gateløp, gjerne på racerbaner og på landet også.

- Mindre trafikk og styr (fikk sjokk når det var trafikk i dragrace)

 

 

At klokka hadde beveget seg, dvs forskjellige lysforhold. Hadde vært gøy. Hadde egentlig synes det hadde vært litt morsomt med regn o.l. Men blir trolig for realistisk for NFS serien.

I carbon er det jo (eller var det UG2?) litt racebaner. noe som var en fin forandring, så enig der :)

Trafikk synes jeg aboslutt hører til i de fleste gateløpene... Men på f.eks drag burde det vært mulig å få sperra rekkningen. Men i UG1(?) var det jo traffikk i dragløpene, jeg synes det virka helt ok. (da holdt bilen seg til et felt, var ikke fristyring)

 

Det jeg ikke likte i Carbon, noe jeg tror det i PS også, er menyene.. UG 1 og 2 var geniale pga man kunne kjøre til et løp. For mange var dette ganske litt kjedelig i lengden (noe som krever en bedre grunn til å kjøre der, ikke bruke menyen) men freeride, LOVE IT!

 

Kom nettopp på at Most Wanted også har blitt utgitt i mellomtiden :) Freeride var det jo der også :)

 

Jeg kommer trolig til å få testa PS i morgen, med G25 håper jeg. Kan gi en litt mer rett tilbakemelding da :p

Lenke til kommentar

Most Wanted var faktisk et ganske bra spill, etter min mening. Der kunne du kjøre på dagtid. Det var også kult at du kunne kjøre på landeveier og ikke bare i byen.

 

Hvordan er det egentlig med landeveier i PS? Er det noen europeiske baner eller bare amerikanske industri gater?

Skjønner ikke hvorfor utviklerne aldri lager et spill med free ride i Tyskland, de har jo verdens beste veier, Autobahn og nydelige alper.

Lenke til kommentar
Most Wanted var faktisk et ganske bra spill, etter min mening. Der kunne du kjøre på dagtid. Det var også kult at du kunne kjøre på landeveier og ikke bare i byen.

 

Hvordan er det egentlig med landeveier i PS? Er det noen europeiske baner eller bare amerikanske industri gater?

Skjønner ikke hvorfor utviklerne aldri lager et spill med free ride i Tyskland, de har jo verdens beste veier, Autobahn og nydelige alper.

 

Autobahn er faktisk der.

Lenke til kommentar

Dere skjønner ikke poenget. EA vil sannsynligvis tilfredsstille massene, og derfor fortsatte de etter at Underground ble en hit. Man skulle jo tro at de hadde droppet dette gatebil-temaet hvis det ikke var en suksess?

 

Dessuten så er det sikkert man som meg. Med det mener jeg folk som liker biler ikke bare fordi de heter Porsche eller Ferrari. Jeg ble veldig glad når jeg så alle de nye mulighetene til utforming av bilene i Carbon, jeg liker å bla gjennom hundrevis av vinyltyper for å finne den perfekte.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke at så mange sender dette spillet nedenom og hjem igjen. Personlig synes jeg dette spillet er det beste NFS spillet jeg har prøvd. (Jeg har ikke prøvd NFS: Porsche. Det gamleste jeg har prøvd er Hot Pursuit 2)

 

Dette spillet er jo konge med G25 rattet hvis du bruker clutch og manual gir og at du kjører på KING og slår av alt som heter hjelpestyring, hjelpebremsing osv...

 

Jeg kan være enig i at det kan bli litt ensformig, men jeg synes det er vært det. Jeg gleder meg til skolen slutter hver dag, slik at jeg kan "kjøre" litt

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg begynner å bli lei career-delen av dette spillet, ser ut som det har hengt seg opp i den første race day (battle machine). Kommer jo ikke videre jo, med flere bra rundetider på alle 4 banene. Må jeg liksom kjøre samme bane 50 ganger før jeg får gå videre? Eller går det en viss tid før en rykker videre til neste race day?

 

Edit: Aaaaaaah! En kan visst trykke på de små ikonene rundt der du velger battle machine, så da er jo alt bare bra da. Hehe.

Endret av Plomma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er synd å prøve å skremme folk vekk frå det her spelet.

EA fortsette på suksessen, og klarer det heilt greit med NFS:Pro Street.

 

Eg blei nokså skuffa over karakteren (5av10!) og hadde lagt planen om å kjøpe det her på hylla (nedstøva).

Men så prøvde eg det litt hos svogeren som fikk det til jul, og etter å ha prøvd demoen på Playstation3 x antall ganga reiste eg til butikken (med ikkje så altfor store forventninga).

No etter ei drøy veke kan eg i alle fall trygt anbefale det til Playstation3. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

har spillt det i noen timer nå (pc utgaven) og har blanda følelser.

 

jeg liker storymode opplegget/måten spillet er bygd opp på mellom løpa.

 

jeg misliker tuninga. den er for enkel til at den trenger å være der.

 

selve kjørefølelsen er heller ikke så mye å skryte av, sku gjerne sett at det var litt mer som forza 2 på det punktet. eller pgr 3.

 

ellers så er grafikken helt grei og lydene ok.

 

 

så over til et spørsmål. har nå kommet såpass at jeg får wheelie challenge. kravet for å delta er å ha en bakhjulsdreven bil med minst lvl 3 upgrades all around.

 

jeg mener jeg har minst en bil som fyller det kravet, utenom på bodykit/styling delen kanskje. men jeg får alikevel ikke velge den, men må velge en av drag bilene mine i stede. men de er 4x4 biler begge to.

 

ok så det viste seg at jeg trengte en drag bil med rwd og masse hester.

 

personlig rekord med wheelie er 409meter :D

 

må jeg bygge en ny drag bil med bakhjulsdrift for å kunne kjøre wheelie?

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...