Gå til innhold

Omtale av Need for Speed: ProStreet (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mimrer tilbake til NFS:HP2-dagene jeg... det var tider det. Da jeg kunne kjøre rundt i jalladoninger og kræsje rundt i alt som kunne treffes uten å få en ripe i lakken, uten å være flau over at jeg spilte drittspill, uten å bry meg om at den overmonotone sirenehylinga til selvmordspolitiet som kom på slep etter meg irriterte hjernecellene ut av foreldra mine og uten å ha baktanker om CO2, forurensning og global oppvarming.

 

Faen heller at jeg har vokst fra det...

Lenke til kommentar

NFS:HP2 var et meget bra spill i forhold til all den jallaen NFS står for i dag. Tro om EA aldri tar hintet når de får dårlig karakter på dårlig karakter for de NFS spillene de gir ut.

 

Det tyder vel på at EA ser bare på 1 ting når det kommer til spill, inntekten det gir. Så lenge det gir balanse i kassen driter de i kvaliteten.

Lenke til kommentar

Dette spillet er egentlig veldig likt de andre NFS spillene.. de har liksom bare tatt vekk det at du kan kjøre rundt i byen, og gjort litt om på måten du kommer videre. :/

Og han kommentator duden... Holdt på å slette spillet etter et par løp bare pga. han!

 

Nei, NFS:Porsche er det beste NFS spillet, men jeg tror kansje en kryssning av NFS og LFS hadde vært noe. Selv om LFS er umulig å spille med tastatur. :p

Lenke til kommentar

Så den lille traileren.

 

Ser at bilen mister panser og slikt, men den får jo ikke en eneste bulk, kan det være så sykt vanskelig å gi den en bulk i samme slengen?

De klarte det jo i porsche challenge som for så vidt også er det beste NFS spillet.

 

Edit: Er det fortsatt fire hjul midt under bilen når du sladder?

Endret av Kuldesjokk
Lenke til kommentar

Spillet er greit nok det, eneste som som vanlig er temmelig dårlig er driftedelen.

Det største problemet må være at det virker uferdig og har store ytelses problemer.

Det er utrulig cpu avhengig av eneleranna uforståelig grunn. Skal visstnok fungere bedre på flere cpu kjerner.

Lenke til kommentar
Så den lille traileren.

 

Ser at bilen mister panser og slikt, men den får jo ikke en eneste bulk, kan det være så sykt vanskelig å gi den en bulk i samme slengen?

De klarte det jo i porsche challenge som for så vidt også er det beste NFS spillet.

 

Edit: Er det fortsatt fire hjul midt under bilen når du sladder?

 

Man får bulker osv.

Alt ang. bulker osv. virker relativt realistisk.

Jeg har ikke merket noe til fire hjul midt under bilen...

Lenke til kommentar

Kjenner jeg blir litt irritert over alle "spillgudene" som absolutt skal slenge drit om Need for Speed og EA. Virker som om det nå er så mote å slenge dritt om EA at det er ingen som tør å synes at et EA spill er bra. Tenk så flaut å like noe folk flest liker!

 

Som Need for Speed fan, kan jeg først si meg enig i at dette spillet antagelig er det dårligste. Men det er fremdeles fullt spillbart, og langt bedre enn mange andre bilspill. Men at alle andre Need for Speed spill er så dårlige som alle skal ha det til er jo bullshit fra ende til annen. Most Wanted er faktisk det spillet jeg har spilt mest på Xbox360'en min (til tross for at jeg først hadde gjennomført det på xbox1) - etter min mening langt mer underholdende enn f.eks. Forza2 og PGR.

Grafisk ser ProStreet langt mer realistisk ut enn PGR4, for EA tar jo anti-aliasing på alvor - et spill med full aliasing klarer ikke jeg å kalle realistisk, siden jeg umiddelbart ser at det er et spill uten å tenke.

 

I følge "folket" får ikke EA lenger lov å produsere et bilspill. For det ville jo automatisk vært "melking" - uansett hvordan spillet er. Dette spillet er jo totalt annerledes enn f.eks. Most Wanted, men likevel er det jo "melking". Og som om melking av et knallbra spill ville vært negativt...

 

Etter min mening er problemet til EA at de ikke melker de gode spillene nok. Dessverre har det skjedd to ganger på rad nå at det har gjort for mange endringer, til det verre. Hadde vært langt bedre om de haddde laget "nøyaktige" kopier av de forrige spillene, bare med nye byer/race.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...