Gå til innhold

Omtale av Uncharted: Drake's Fortune (PS3)


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd demoen og jeg syntes rett og slett at det var forferdelig dårlig. Det eneste jeg syntes var spesielt fint var steiner og diverse buskas på brettene, men utover det var grafikken laber og stiv. Til tider kunne jo steinene bli litt vel skinnende syntes jeg. Fiendene var jo ganske dumme, men det er de jo stort sett i alle spill. En ting jeg irriterte meg over var at det nesten var sikrere å storme frem og klubbe til fienden med kolba istedenfor å skyte dem. Likte ikke slow motion greia når man skal hoppe fra en hylle til en annen og han har en bevegelse for å klatre opp og en for å klatre ned, litt lite. Men jeg har kanskje blitt litt bortskjemt av ACs fantastiske bevegelser. Kan ikke se at dette på noen måte er det beste spillet på ps3 hittil, der scorer nok AC høyeste for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har prøvd demoen og jeg syntes rett og slett at det var forferdelig dårlig. Det eneste jeg syntes var spesielt fint var steiner og diverse buskas på brettene, men utover det var grafikken laber og stiv. Til tider kunne jo steinene bli litt vel skinnende syntes jeg. Fiendene var jo ganske dumme, men det er de jo stort sett i alle spill. En ting jeg irriterte meg over var at det nesten var sikrere å storme frem og klubbe til fienden med kolba istedenfor å skyte dem. Likte ikke slow motion greia når man skal hoppe fra en hylle til en annen og han har en bevegelse for å klatre opp og en for å klatre ned, litt lite. Men jeg har kanskje blitt litt bortskjemt av ACs fantastiske bevegelser. Kan ikke se at dette på noen måte er det beste spillet på ps3 hittil, der scorer nok AC høyeste for min del.

Ikke vurder et spill etter demoen ;)

 

Og nei, AC er ikke bedre enn UDF. AC taper der UDF vinner, endrende gameplay.

 

Også sier du grafikken er dårlig? Ikke vurder det etter en demo.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hallo...

 

Sitter fast i dette spelet... er kommet ca 30% på veg, har kommet meg inni ei borg, og skal utigjen vinduet.. kommet også rundt hjørnet men så er det plutslig stopp! bare faller ned.

Skal eg vidre bortover mot høgre på den borga?

Skal eg henge lengre oppe i snora før eg hopper vidre? what what?

 

svar gjerne i spoiler / pm....

Lenke til kommentar
Jævla surt att Absoluttspill har ikke svart på mailene angående å få pengene tilbake siden jeg har Uncharted forlengst, viss dem bare tar pengene og uten att jeg får noe igjen, 2 dager uten svar og uten 549kr ekstra på kontoen :(

Hmm... jeg bestilte spillet for to dager siden og ble sendt i dag jeg! Kanskje du bare var uheldig? Syntes det var en bra demo jeg :D

Lenke til kommentar
Hallo...

 

Sitter fast i dette spelet... er kommet ca 30% på veg, har kommet meg inni ei borg, og skal utigjen vinduet.. kommet også rundt hjørnet men så er det plutslig stopp! bare faller ned.

Skal eg vidre bortover mot høgre på den borga?

Skal eg henge lengre oppe i snora før eg hopper vidre? what what?

 

svar gjerne i spoiler / pm....

 

Sjekk gamefaqs..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Har ikke rundet det enda, er 32% ferdig nå, men må si at det har vært utrolig bra sålangt. Gleder meg til å spille mer, og håper det ikke tar så fryktelig lang tid før Uncharted 2 kommer. (Mot slutten av '09 kanskje ? ) Dette er nok en av de peneste spillene jeg har spilt noensinne. Utrolig deilig når man ser solen nede mot horisonten langt unna, trær og busker som svaier i vinden, fugler som flyr rundt, kort sagt et utrolig pent og gjennomført spill.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...