langtongting Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 (endret) Denne bare må sees. Dette er faktisk på en maskin med følgende spec: Intel Core 2 Duo 4300 (1.8GHz) processor, overclocked to 2.2GHz, 2GB 800MHz RAM, Nvidia 512mb 7900GS GPU (DX9). Se beskrivelse i video hvordan å tweake crysis til å få dette til. Underskrevede har selv ikke testet dette ennå. Tip meg gjerne hvordan jeg kan inbed`e denne videoen i posten. EDIT: Viser seg at personen har satt sammen filmen frame by frame og brukt 8 sec pr frame. Med andre ord, denne flyten vil en ikke få se i Sandbox. Endret 3. desember 2007 av langtongting
Mr. Fiskum Skrevet 3. desember 2007 Skrevet 3. desember 2007 Konge film. Var digg når han tok ut ên kasse, og hele kisen falt :!:
Iceman22 Skrevet 11. desember 2007 Skrevet 11. desember 2007 Lurer på hvilken CPU man trenger for å kjøre dette her ingame uten lagg... 8 kjerner? Prøvde her nå men da får jeg 0fps...
evgeny Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 ikke 8 kjerner en gang. her trenger man hvertfall 60 kjerner.
akristina92 Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 THESE ARE NOT IN GAME FRAMERATES! Alot of people are opening Crysis, putting in the code and expecting physics to run smoothly like in the video, it won't (unless you have such an uber beast but I don't think a machine available now could do this amount of stuff at 30fps). To see how I made the physics so smooth, look at the tutorial I made for making your own: http://forums.facepunchstudios.com/sh... It's for rendering a video with capture_frames, actual gameplay will be extremely low frames per second, capture_frames isn't affected by low fps but the physics having their own framerate do. The video isn't about how good Crysis or Cryengine2 is but it was actually made simply because I liked the look of lots of boxes flying around and structures collapsing etcetera and thought other people might like to see this also.
Habitats Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Det der var vilt. Men blir nok en stund til vi får se noe sånt ingame ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå