Gå til innhold

Hvilken julekalender har du?

Wondershot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Elkjøp har kalender til 10,-, med full 30-dagers returrett. Hvis kalenderen går tom for sjokolade innen 30 dager kan du returnere den og få pengene tilbake :p

Altså hvis jeg kjøper en, styrter den i meg. kan jeg gå inn å få en ny? Noe så patetisk!

Skrevet
Eier du ikke selvkontroll eller Olum?

Nei, :roll: Den veier bare 50g. da. Men uansett veit jeg at jeg egentlig skal spise en hver dag. Klarte bare ikke holde meg, når den gode melkesjokoladen lå og ventet på meg nede i skolesekken.

Skrevet

Meg og lillebroren min har en kalender der vi får hvert sitt griseflaks hver dag fram til den 23. desember, også er det en overaskelse hva vi får den 24 :)

Skrevet
Pakkekalender, og kjenner jeg mamma rett ligger det noe awesome i 24.
Er vi søsken? :p <3 Mamma.

Same thing ! Har sjokoladekalender i tillegg da ^^

- Og selvfølgelig Akam / Amobil / Gamer / HW sine kalendere ;o

Skrevet

Jeg har en posekalender som var med i Donald-bladet for mange herrens år siden (vel, vi snakker ikke noen mannsalder kanskje, men begynner å bli noen år). 24 poser vekselvis av gull- og sølvfolie (eller, for pedantene der ute: plastfolie som ser ut som vekselvis gull og sølv), alle dekorert med fantastiske tegninger av Don Rosa. Elsker denne kalenderen høyere enn mange andre juletradisjoner. Pleier å få mamma til å fylle den med smågodt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...