Gå til innhold

Ultimate guide til MSN flørting


DHM

Anbefalte innlegg

Tror en jøde hadde funnet den vitsen mye mer støtende enn en blondine hvis hun hadde hørt en blondine vits...

Det er grunnen til at det er rasismevits? Da kan jeg stå på mitt og bli fornærma når svenskene tar en normann-vits? Det er jo det samme?

Skjønner faktisk ikke hvordan du kan sammenligne blondinevitser og jødevitser.

Tror egentlig at du er en skikkelig kranglefant.

 

Men for å forklare til deg hvorfor en slik vits er mere støtende enn en blondinevits:

 

Blondinevitser er som regel om hvor dum eller løs en blondine er, dette er ikke vitenskapelig bevist, så man kan spøke med det, uten at noen reelt trenger å bli fornærma.

 

Tjukkis vits er ikke basert på noe så alvorlig som en jødevits.

 

Jødevitsen i dette tilfellet er basert på noe veldig alvorlig som skjedde fra 1939-1945 ca. Og er i bunn og grunn ike noe man burde spøke med.

 

Men om du faktisk mener at den blondinevits er like alvorlig å spøke med som denne jødevitsen, så vil jeg informere at det er en annen person som deler den meningen med deg, og han er leder for Vigrid. Mao. Ikke en veldig sosialt sterk person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ville nå heller ikke fortalt en tjukkas vits til en tjukkas med lav selvtillit da.. Det er grunnen til at det heter rasismevits ja, det er også grunnen til at jeg ikke liker dem.

Rasistisk har med raser å gjøre (jøder, inuitter, indianere osv), noe en blondine- eller en tjukkevits ikke har. Så en blondine- eller tjukkevits er ikke rasistisk.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Hadde man bare kunne blokke folk i virkeligheten.

Eller i det minste mobiltelefonen.

Utrolig at det ikke finnes måter på vanlige mobiler å blokke noen på. Burde vært standard.

Amen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...