Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Herlig, håper Leiz melder seg på i løpet av morgendagen. Alltid digg å spille med han :!:

Skal endre posten nå før jeg legger meg :)

Edit: Hvis det er flere som vil være med, si ifra her så skal jeg se på det i morgen. Må legge meg nå, skal på skole osv :hm:

- Mac ;)

Endret av Mr. Fiskum
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle likt å blitt med, men det ser ut til at PCn min er blitt dårligere fra i fjor. Nå hakker det når jeg spiller TF2, uansett hva jeg gjør. Counter Strike: Source funker fint.

Må ha meg ny PC snart. bah

Skrevet (endret)

Jeg blir med jeg, selvsagt!

Veldig fin måte å øve oss på cup-spilling, sånn at vi kan bli med clanbase. Vil helst ikke joine noe der før vi er klare, siden man får masse minuspoeng ved tap. Kjipt å tape masse poeng før man har fått varma opp...

Endret av Armitage2
Skrevet

Hehe.. Dere skulle bare visst hvor mye jeg savner å prate skit på ventrilo. Er jo 65% av moroa!

Forresten... Hva i svarte betyr pcw? Er det samme som en Mix?

Skrevet

Mix er noe annet en Pcw. Som vår gode venn, leiz her sier så står pcw for Practise Clan War, det er da at du spiller mot andre claner.

På en mix derimot så finner du noen som vil være mde å bare spille en match, noe som blir litt useriøst til tider :p

Skal adde deg leiz :)

Skrevet

Hei.

Jeg holder på å lager en (m)IRC channel.

For at vi skal få boter osv. så må helts alle holde seg inne på @Quakenet #Quack_attack for noen timer.

Hvis dere trenger hjelp så snakk med meg, eller se i den fine guiden til Jooakim som er i sticky her.

- Mac :)

Skrevet

Takket være leiz (Min helt <3) sin hjelp så er dataen min oppe og går igjen.

Var bare noe småtteri med bios som han forklarte meg, så var det i orden.

Så hvis det er noen dere skal skylde på for at at jeg er tilbake så får dere ta det med han! (helst utenfor forumets dører) :p

Men jeg hiver meg med på den 6 on 6 cuppen du har mekka maci...

Skrevet (endret)

Gode nyheter Onlock, leiz er meg en genial kis :love:

:p

Da har vi et fullt lag til cupen, hvis flere viser interesse så kan det hende av dere får til et lag til. Nå vi bare finne ut et fint tidspunkt å ha cuppen på, vi tar det på friends.

Her er laget da :)

Lineup til 6on6 cup

Mr. Fiskum - [QA]Macisum

Brass_monkey - [QA] Brass_monkey

FF63 - [QA] FF63

Beges - [QA]Jardar

Armitage2 - [QA] Leizureman

Realnils - [QA] ONlock

JFM - [QA] Brelett

Endret av Mr. Fiskum
Skrevet

Grattis, Onlock! :grin:

Kom nettopp hjem fra landsbygda og slektsbesøk. Jævlig deilig med ei helg heelt uten pc, bare natur for en gangs skyld ^^ Men savna TF2, da :love:

Skrevet (endret)

Natur, det som er utenfor døra? :dontgetit: Den servern må jeg connecte en gang

:!:

Neida, jeg vil ikke ha status som usosial osv. så ja, jeg er ofte (en del :p) ute med venner.

Og Brelett, jeg har adda deg ;)

Btw, vil minne på dere at dere må skaffe dere mIRC av forskjellige grunner.

Endret av Mr. Fiskum
Skrevet

Ut i fra det jeg kunne se i Jooakim sin tråd så trengte du ikke en betale en dritt.

Man kan visst bruke det så lenge man vil uten å betale noe. Så åpningvinduet er litt merkelig sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...