Gå til innhold

Cheater Joana (levelig guide)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får han mindre /played til 60 ved å la noen andre spille?

Det er ikke played tida det går på. Alle kan klare en god played tid.

 

Men Joana er nesten alltid først på nye servere til å nå 60/70.

 

Det er derfor folk tror han cheater eller at det er flere som spiller på characteren, fordi han spiller så mye i løpet av den tida det tar å komme til 60/70.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt tilgang til guiden. Og for å få en så god played tid som han har, så driver han for det meste med quests, og han passer på at hvis han skl til et område så får han med seg så mange quests for det området som mulig.

 

Han har også alltid en bank-alt som han bruker til å kjøpe ting, og selge ting på AH, slik at han sparer tid på å ikke gjøre det med mainen sin.

 

Rekordene hans så langt tror jeg kun er for pre-2.3, men han hadde nylig en oppdatering av guiden sin, slik at den funker bedre for 2.3, så jeg regner med at han enter har, eller snart kommer til åprøve et nytt rekord forsøk.

Lenke til kommentar

Monkey see, monkey do.

 

Men jeg har forståelse for at folk tyr til guides for å få unnagjort "dritten" så fort som mulig. For de fleste starter vel ikke morroa skikkelig før man er level 70. Jeg har selvfølgelig også forståelse for at enkelte er mer casual enn andre og spiller spillet kun fordi det er morsomt, enten man er level 23 eller 56. Jeg hadde det slik selv når jeg levla min første karakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...