Gå til innhold

Cheater Joana (levelig guide)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor vil du kalle det hjernedød?

personlig synes jeg det var mye artigere å lvle første charen, da var det gøy. nå gjør jeg det samme en gang til og det er ikke like artig. i tillegg spiller jeg etter en liste, blir kjedelig i lengden synes jeg. men er 70 straks uansett og da begynner morroa!

det er vel nesten alltid morsommst første gangen man gjør noe i et spill uansett hva det er;)

Lenke til kommentar

En av grunnene til at Joane levler så fort er at han har skrevet en veldig omfattende og god guide, og at han sannsynligvis kan ca hele guiden utenatt, så han kan springe å levle hele veien, vet alltid hvor han skal osv, og hvis han i tillegg har en god del tid til å spille wow er det ikke noe problem å være første til 70 på en ny server

Lenke til kommentar

Jeg skjønner at man kan synes det er kjedelig å følge en guide, men personlig synes jeg det er mye gøyere enn å bare labbe rundt selv. Man får vite om mange quests man ellers aldri hadde fått sett, i stedet for å grinde mobs i periodene man ikke har quests. WoW-verdenen utenom dungeons er ikke *så* stor, og dungeons synes jeg er kjedelig, siden det går så mye tid til venting for å lage grupper, finne nye når noen stikker, osv.

Lenke til kommentar

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

 

Innlegg som bryter med dette er fjernet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget i tråden. Bruk PM om det er noen spørsmål/tilbakemeldinger på moderering.

Lenke til kommentar

denne guiden består av filmer/kart/bilder som hviser hva du skal gjøre og hvordan du skal gjøre de.. de er ikke noe juks og er 5 dager med PLAYED TIME...

 

de er ganske enkelt, man lærer seg alle questene og finner fram den beste kombinasjonen, en annen side er at denne personen antagelig ikke kan ha et sosialt liv fordi han/henne sitter og spille 24/7 ..

 

såklart blir de et nytt rekordforsøk -.- ''The God's Of Zul'aman'' reduserte mengden XP du trenger, og økte XP fra quest for og ikke snakke om at noen elite quest ble til non elite..

 

personene som lager disse guidene bruker ikke 1 sec til og ha de morsomt, de jobber som en maskin... ALT skal gjøre for at ting skal gå fortere.. itileg er de drit kjedelig og se alle filmene/lese alt ... men du kan bli en bra powerlvler hvis du kan de utenat ^^

Lenke til kommentar
personene som lager disse guidene bruker ikke 1 sec til og ha de morsomt, de jobber som en maskin... ALT skal gjøre for at ting skal gå fortere.. itileg er de drit kjedelig og se alle filmene/lese alt ... men du kan bli en bra powerlvler hvis du kan de utenat ^^

Noen (f.eks. meg) synes det er gøy å gjøre ting på en mest mulig optimal måte. Jeg kan noen ganger bruke timer på å få noe til å gå fem minutter fortere. Morroa ligger da gjerne i å lykkes, ikke selve handlingen. Selve spillingen i WoW er uansett særdeles monoton - klikk på mob, ctrl-1, 1 (macro for assist pet/cast Hunter's Mark), og så er det 2/3 resten av kampen (kill/Steady Shot). Av og til må man slenge ut en freeze trap og kanskje tom. scare beast, men det er nokså sjelden.

Lenke til kommentar
personene som lager disse guidene bruker ikke 1 sec til og ha de morsomt, de jobber som en maskin... ALT skal gjøre for at ting skal gå fortere.. itileg er de drit kjedelig og se alle filmene/lese alt ... men du kan bli en bra powerlvler hvis du kan de utenat ^^

Noen (f.eks. meg) synes det er gøy å gjøre ting på en mest mulig optimal måte. Jeg kan noen ganger bruke timer på å få noe til å gå fem minutter fortere. Morroa ligger da gjerne i å lykkes, ikke selve handlingen. Selve spillingen i WoW er uansett særdeles monoton - klikk på mob, ctrl-1, 1 (macro for assist pet/cast Hunter's Mark), og så er det 2/3 resten av kampen (kill/Steady Shot). Av og til må man slenge ut en freeze trap og kanskje tom. scare beast, men det er nokså sjelden.

 

du må jo inrøme at du noen gang gjør noe bare for moroskyld ? bare for og prøve de :p

Lenke til kommentar
du må jo inrøme at du noen gang gjør noe bare for moroskyld ? bare for og prøve de :p

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det er klart jeg f.eks. har prøvd instances, ellers hadde jeg jo ikke kunne sagt noe om fordeler og ulemper i forhold til vanlig solospilling. Hele WoW-greiene driver jeg jo også bare med fordi jeg synes det er gøy. Jeg tror ikke du innser at det du synes er kjedelig og noe som bare "må" gjøres kan andre synes er moro.

Lenke til kommentar
du må jo inrøme at du noen gang gjør noe bare for moroskyld ? bare for og prøve de :p

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det er klart jeg f.eks. har prøvd instances, ellers hadde jeg jo ikke kunne sagt noe om fordeler og ulemper i forhold til vanlig solospilling. Hele WoW-greiene driver jeg jo også bare med fordi jeg synes det er gøy. Jeg tror ikke du innser at det du synes er kjedelig og noe som bare "må" gjøres kan andre synes er moro.

 

jeg sier ikke at jeg gjør sånn -.- tråden spør angående guiden, jeg svarer.... de jeg mener et at du løper rudnt uten noe mål, bare for og se hvordan de ser ut på en plass eller noe sånn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...